شناسهٔ خبر: 21566123 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

پرداخت اقساط وام در موسسه کاسپین متوقف شد

چند وقتی است که به دلیل برخی موانع و مشکلات چون مسدود شدن حساب، مشتریان تعاونی های زیر مجموعه موسسه اعتباری کاسپین که اقدام به دریافت وام کرده اند نمی توانند اقساط وام خود را بپردازند.

صاحب‌خبر -
شفا آنلاین:یک معضل جدید گریبان گیر وام گیرندگان تعاونی های زیر مجموعه موسسه اعتباری کاسپین شده و آنها نمی توانند اقساط وام خود را بپردازند که این موضوع نگرانی هایی را برای آنها به لحاظ جریمه تاخیر ایجاد کرده است.
 

به گزارش شفا آنلاین:چند وقتی است که به دلیل برخی موانع و مشکلات چون مسدود شدن حساب، مشتریان تعاونی های زیر مجموعه موسسه اعتباری کاسپین که اقدام به دریافت وام کرده اند نمی توانند اقساط وام خود را بپردازند.

برخی از وام گیرندگان به اخبار بانک گفتند که چند وقت پیش تنها می توانستند بصورت وجه نقد اقساط را پرداخت کنند ولی اکنون این موضوع نیز متوقف شده و نمی توانند بدهی خود را بپردازند.

یکی از نگرانی های اصلی این افراد موضوع جریمه تاخیر پرداخت اقساط بدهی هایشان بود که مشخص نیست آیا عدم توانایی شعب مجاز موسسه کاسپین در دریافت اقساط موجب اعمال جریمه تاخیر برای وام گیرندگان خواهد شد یا خیر؟

یکی از وام گیرندگان تعاونی فرشتگان به خبرنگار ما گفت: " دو ماه پیش برای پرداخت بدهی خود و عدم مواجه با جریمه تاخیر وام خود به شعبه مراجعه کردم.کارکنان شعبه مدعی شدند که نمی توانم با کارت بانکی بدهی خود را بپردازم و من هم مجبور شدم حدود 10 میلیون تومان پول نقد از بانک دریافت و بدهی ام را پرداخت کنم.

وی ادامه داد: اما چند روز پیش با مراجعه به شعب فرشتگان که اکنون کاسپین شده متوجه شدم که نمی توانمک قسط وام خود را بپردازم.دلیل این موضوع نیز به گفته یکی از کارکنان شعبه بسته بودن حساب ها عنوان شد.

این مشتری افزود: من نگرانم که به خاطر مشکل موسسه دچار جریمه تاخیر شوم که با گذشت زمان هر روز در حال افزایش است.

خوب است که مسوولان موسسه کاسپین در این باره شفاف سازی کرده و در مورد زمان پرداخت اقساط و نیز موضوع تعلق گرفتن یا نگرفتن جریمه تاخیر وام گیرندگان که در این باره بی تقصیر هستند توضیحات لازم را بدهند.
 

نظر شما