شناسهٔ خبر: 21565347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

برای والیبال بانوان آینده‌سازی کردیم

تیم ملی بانوان ایران در آخرین بازی خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان به مصاف ویتنام رفت و 3بر یک شکست خورد تا تمامی دیدارهای خود در این رقابت‌ها را با شکست پشت‌سر بگذارد.

صاحب‌خبر -

میرمصطفی شجاعی مشاور فنی تیم ملی بانوان ایران پس از این بازی گفت: اکثر بازیکنان تیم را بازیکنان 20 و زیر 20 سال تشکیل می‌دهند که برای آینده تیم ملی ایران در نظر گرفته شد‌ه‌اند. ست اول را بازیکنان خوب شروع کردند اما رفته‌رفته با حساس شدن بازی در ست‌های بعدی بازیکنان جوان پر اشتباه ظاهر شدند. دلیل حضور ما در این رقابت‌ها کسب تجربه بود. در این رقابت‌ها از سه چهار بازیکن خوب رونمایی شد که در صورت تداوم همکاری، آنها می‌تواند در سال‌های آتی به والیبال ایران خدمت بیشتری کنند.

وی ضمن خوب خواندن اسپک، دفاع و سرویس‌های تیم ایران به نقاط ضعف تیم هم اشاره کرد و گفت: در توپگیری، جایگیری و توپ‌های برگشتی مشکل داریم. در توپ‌های برگشتی تیم مردان هم در دهه قبل با مشکل مواجه بود اما در حال حاضر گریبانگیر تیم ملی بانوان شده است که با تغییر نسل جدید، تمرینات منظم و پیشرفته بتوانیم ان‌شالله این مشکل را برطرف کنیم و به سطح تیم‌های برتر آسیا برسیم.

نظر شما