شناسهٔ خبر: 21565124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

هواداران استقلال در انتـظار مـربی با کارنـامه

از روزی که علیرضا منصوریان از سرمربیگری استقلال استعفا داد، گزینه‌های زیادی برای هدایت این تیم مطرح شده است. خیلی‌ها می‌گویند، قرار است پرویز مظلومی بازگشتی دوباره به این تیم داشته باشد و تا نیم‌فصل هدایت استقلال را بر عهده بگیرد تا حاشیه‌ها کمی فروکش کند. در این میان نام مربیان درجه چندم اروپایی هم مطرح شده است که البته بعضی از آنها در یکی دو تیم بزرگ مربیگری کرده‌اند، اما هرگز در این تیم‌ها موفق نبوده‌اند.

صاحب‌خبر -

این در حالی است که مطرح شدن نام این افراد واکنش‌های متفاوت هواداران استقلال را به همراه داشته است. آنها بشدت علیه اسامی مطرح شده موضع گرفته و در شبکه‌های مجازی از مدیران باشگاه خواسته‌اند، گزینه‌ای را برای تیم انتخاب کنند که کارنامه‌دار باشد. به عقیده آنها انتخاب مجدد مظلومی بازگشت به عقب است و حتی مربی درجه چندم اروپایی هم نمی‌تواند گرهی از مشکلات عدیده تیمشان باز کند. حرف هواداران استقلال این است که نفراتی مثل اسکوچیچ و زنگا و حتی دالیچ گزینه‌های مناسبی نیستند و استقلال به یک مربی خارجی بزرگ نیاز دارد.

نظر آبی‌ها روی فاتح تریم مثبت است، اما طبق شنیده‌ها مذاکرات مثبتی با وی انجام نشده و به دلیل رقم بالایی که دارد، بعید است هدایت استقلال را بپذیرد و ظاهرا مطرح شدن نامش تنها برای فروکش کردن عصبانیت استقلالی‌ها بوده است. چیزی مشخص نیست، اما بدون شک انتخاب گزینه‌ای که اسم و رسم‌دار نباشد و از همه مهم‌تر کارنامه‌ای درخشان نداشته باشد، باعث عصبانیت بیشتر هواداران استقلال خواهد شد.

نظر شما