شناسهٔ خبر: 21565097 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

ادامه بلاتکلیفی در لیگ برتر بسکتبال

تیم‌هایی که تکلیفشان برای رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال نامشخص است و زمان‌هایی که فدراسیون بسکتبال جابه‌جا می‌کند تا در نهایت به جمع‌بندی تعداد تیم‌ها برای لیگ برتر امسال برسد. با این حال هنوز مشخص نیست لیگ برتر بسکتبال با چند تیم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

با وجود اعلام شفاهی هشت تیم در نشست قبلی فدراسیون بسکتبال تعدادی از این جمع هنوز شرایط حضور در لیگ برتر را ندارند.دانشگاه آزاد یکی از تیم‌هایی بود که با وجود سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر با توجه به تغییرات مدیریتی هنوز تکلیفش مشخص نیست. البته بازگشت مهرام بعد از دو سال دوری از این رقابت‌ها می‌تواند خبر خوبی باشد.

فدراسیون بسکتبال 5 مهر را آخرین روز ارسال مدارک و فیش واریز اعلام کرده است که باید منتظر ماند و دید چند تیم بالاخره به طور رسمی وارد بازی‌های امسال می‌شوند، در حالی که کمتر از 20 روز به آغاز رقابت‌ها باقی مانده است. این در حالی است که برخی تیم‌هایی که اعلام آمادگی اولیه کردند، فعالیتی ندارند. از طرفی ملی‌پوشان زیادی هم بدون تیم مانده‌اند.

مصطفی هاشمی، پرافتخارترین مربی بسکتبال ایران در مسابقه‌های باشگاهی درباره تاثیرات بدون تیم ماندن برخی ملی‌پوشان بسکتبال می‌گوید: به طور حتم این مساله می‌تواند روی تیم ملی تاثیرگذار باشد. باید ملی‌پوشان پنج تا شش ماه تمرین کنند تا در شش ماه آینده نتیجه آن را بگیرند. باید نیروهای کارآمد را وارد بسکتبال کنیم تا موفق شویم .

نظر شما