شناسهٔ خبر: 21564532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خارج از گود‌

صاحب‌خبر -

فغانی، قاضی دیدار حساس سوریه و استرالیا|  دیدار بین تیم‌های ملی فوتبال سوریه و استرالیا از مرحله پلی آف رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه، روز پنجشنبه 13مهرماه در شهر مالکای مالزی درحالی برگزار می‌شود که علیرضا فغانی به‌عنوان داور وسط و رضا سخندان، کمک داور اول و محمدرضا منصوری کمک داور دوم قضاوت این بازی را به‌عهده دارند. بیژن حیدری نیز به‌عنوان داور چهارم انتخاب شده است.ناظر داوری از ژاپن و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشور مالدیو است.
برکناری رئیس فدراسیون چوگان|  درحالی‌که 1.5‌سال قبل گلناز وکیل گیلانی به‌عنوان رئیس فدراسیون چوگان انتخاب شده بود،‌ روز گذشته خبرگزاری فارس از برکناری وی خبر داد. در این‌باره گفته می‌شود احمد گواری بعد از برکناری گلنار وکیل گیلانی به‌عنوان سرپرست فدراسیون چوگان تا برگزاری اننتخابات این فدراسیون منصوب شده است. گواری همچنین مدتی پیش از انتخابات فدراسیون جودو به‌عنوان سرپرست این فدراسیون فعالیت کرد.
صدور مجوز نوراللهی برای دو بازی با الهلال|  طبق پیگیری‌های وزارت ورزش جوانان و همچنین نماینده نیروهای کل مسلح مجوز خروج از کشور احمد نوراللهی صادر شد تا نماینده ایران در برابر رقیب عربستانی بتواند از این بازیکن استفاده کند. البته مجوز خروج از کشور احمد نوراللهی تنها برای این دو مسابقه است و با بازگشت وی به ایران این مجوز باطل و روال اداری در مورد این بازیکن به حالت قبل اجرایی خواهد شد.بر این اساس نوراللهی روز گذشته تهران را به مقصد امارات ترک کرد تا به اردوی سرخ‌پوشان اضافه شود.
استارت روال اداری برای انتخاب رئیس جدید والیبال| ثبت‌نام نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون والیبال از ۱۶مهرماه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰روز کاری ادامه خواهد داشت. محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در این خصوص گفت: «رونوشت از کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت برای آقایان، داشتن حداقل سن 30سال و حداکثر 70 سال، داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن با تأیید وزارت علوم، دارا بودن سابقه مدیریتی، نداشتن سوء پیشینه کیفری و ارایه اصل این مدارک در هنگام ثبت‌نام ازجمله مدارک موردنیاز است. همچنین ثبت‌نام از افراد دوشغله، بازنشسته و باز خریدی منوط به ارایه مجوز و مستندات قانونی است.» گفتنی است بعد از حضور داورزنی در وزارت ورزش، والیبال باید رئیس جدید خود را بشناسد.

نظر شما