شناسهٔ خبر: 21562637 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجاوزگری رژیم صهیونیستی در سوریه با تشویق عربستان

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد سوریه همچنان به مانند هفت سال گذشته با تشویق و ترغیب عربستان سعودی در معرض تجاوزگری اسرائیل قرار دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی العهد؛ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت سوریه همچنان به مانند هفت سال گذشته با تشویق و ترغیب عربستان سعودی در معرض تجاوزگری اسرائیل قرار دارد.
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان، تجاوز اسرائیل به سوریه را بیانگر شکست نقشه اسرائیل در این کشور به شمار آورد و گفت: همین مسئله موجب شده است اسرائیل نقش خود را درخصوص حمایت از داعش و جبهه النصره علنی کند. 
شیخ بیل قاووق با زیر سوال بردن سکوت اتحادیه عرب و کشورهای عربی در برابر تجاوزگری های اسرائیل به یک کشور عربی گفت عربستان سعودی شریک اسرائیل در تجاوزگری به سوریه است.
وی که در مراسم عزاداری ویژه ایام محرم درمجتمع اهل البیت درشهر بنت جبیل سخنرانی می کرد تصریح کرد: سوریه همچنان به ماننده هفت سال گذشته با تحریک و تشویق سعودی در معرض تجاوزات خارجی قرار دارد.
وی همچنین خاطر نشان کرد محور مقاومت و در رأس آن حزب الله، امروز درحال آماده شدن برای اجرای مراسم دفن داعش در سوریه هستند به ویژه قهرمانان عاشورائی در صف نخست مقاومت و خط مقدم جبهه دیرالزور و البوکمال و المیادین حضور دارند تا عملیات نهائی را اجرا کنند و داعش و پروژه داعش را در همانجا دفن کنیم.

نظر شما