شناسهٔ خبر: 21561393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گشت‌های مبارزه با عرضه لوازم التحریر قاچاق در بهارستان انجام شد/ مسئولان در مقابل پدیده قاچاق ساکت نماندند

با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، به منظور جلوگیری از عرضه لوازم التحریک، پوشاک و نوشت افزار غیرمجاز و قاچاق، کشت‌های بازرسی در سطح شهرستان بهارستان درحال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ قاچاق کالا در جامع امروز به یک معضل و مشکل اساسی تبدیل شده است که علاوه‌بر مسئولین سبب نگرانی مردم نیز شده است چرا که پدیده قاچاق باعث تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و شرکت‌ها شده و افراد بسیاری را بیکار و خانواده‌های زیادی را نابود می‌کند.

گفتنی است که با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید گرایش پدیده قاچاق به سمت و سوی نیازهای دانش‌آموزان رفته است و لوازم التحریر و پوشاک‌های قاچاق در بین محصولات داخلی در حال فروش در سطح شهرها می باشد، که شهرستان بهارستان با ۵۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیز مکان مناسبی برای فروش این لوازم قاچاق به‌شمار می‌رود.
 
البته گفتنی است که بنا به گفته رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان مسئولین بهارستان نیز در برابر پدیده قاچاق، ساکت نمانده‌اند و گشت‌های مشترک مقابله با عرضه نوشت افزار قاچاق در سطح شهرستان به شکل مداوم در حال انجام است.
 
گشت‌های مشترک مقابله با عرضه نوشت افزار قاچاق و غیرمجاز با هماهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهارستان با حضور نمایندگان و بازرسان فرمانداری شهرستان بهارستان، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و دیگر اعضای کمیسیون در سطح شهرستان درحال برگزاری است.
 
گفتنی است، در این گشت‌ها از مراکز عرضه در فروشگاه‌ها و بازارهای عرضه و فروش کیف، کفش، لوازم التحریر، لباس فرم مدارس بازرسی و با تخلفات صورت گرفته در ارائه اجناس قاچاق و غیرمجاز مطابق قانون برخورد شد، تا بهارستان یک قدم دیگر در راستای اقتصاد مقاومتی بردارد.
 
در پایان لازم به ذکر است که گشت‌های مشترک مقابله با عرضه نوشت افزار قاچاق در شهرستان بهارستان در هفته اول مهرماه نیز ادامه خواهد داشت و مطمئناً در طول سال تحصیلی هم ادامه‌دار می باشد، که در این راستا مجموعه‌های مدیریت شهری سه شهرگلستان، صالحیه و نسیم شهر اعلام آمادگی برای همکاری کرده‌اند.
 
انتهای پیام/ م

نظر شما