شناسهٔ خبر: 21559786 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدرتنمایی پتروشیمی با اختلاف 63 امتیاز

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اولین برد خود را در جام باشگاه های آسیا با اختلافی 63 امتیازی به دست آورد.

صاحب‌خبر -
برتری 25 امتیازی پتروشیمی در نیمه اول به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ نماینده بسکتبال ایران که دیروز جام باشگاه‌های آسیا را با شکست مقابل آستانه قزاقستان شروع کرد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز، دومین رقابت آسیایی را مقابل سریت رام الله آغاز کرد.
 
بهنام یخچالی، ویلی وارن، سعید داورپناه، ارسلان کاظمی و میرزا بگیچ ترکیب اولیه پتروشیمی را مقابل سریت تشکیل می‌دادند. چهار بازیکن مختلف پتروشیمی در چهار دقیقه ابتدایی برای این تیم امتیاز آوردند و بازیکنان شوتزن سریت در مقابل با پرتاب‌های خود پاسخ دادند.

تونی ویدن بازیکن خارجی سریت که سابقه بازی در لیگ ایران را هم دارد، بهترین بازیکن این تیم در کوارتر اول بود. بهنام یخچالی گارد ملی پوش پتروشیمی هم با دو خطای پیاپی روی ویدن در اواسط کوارتر به اجبار تعویض شد و جای خود را به سجاد مشایخی داد. 

پتروشیمی با ۷ امتیاز ویلی وارن ۲۱ بر ۱۶ کوارتر اول را برد.

اختلاف 20 امتیازی در دو دقیقه آخر نیمه

برتری 25 امتیازی پتروشیمی در نیمه اول
نوید نیکتاش که دیروز بیشترین پرتاب سه امتیازی را در ترکیب پتروشیمی داشت، جای سعید داورپناه را در زمین گرفت و بلافاصله پرتابی سه امتیازی را گل کرد. او تا پایان نیمه آمار خود را به ۳ پرتاب موفق از شش اقدام رساند. 

میثم میرزایی هم در دقایق میانی کوارتر دوم در زیر حلقه موفق عمل کرد و به این ترتیب پتروشیمی با محدود کردن بازیکنان سریت به چهار امتیاز تا دو دقیقه آخر کوارتر، اختلافی ۲۰ امتیازی با این تیم ایجاد کرد. 

پتروشیمی کوارتر دوم را ۲۷ بر ۷ برد تا در پایان نیمه با اختلافی ۲۵ امتیازی به رختکن برود. نیمه اول در مجموع ۴۸ بر ۲۳ به نفع نماینده ایران تمام شد. 

نیکتاش با ۱۱ امتیاز و ۵ ریباند در کنار میرزایی با ۱۰ امتیاز و ۶ ریباند، بهترین بازیکنان پتروشیمی در نیمه اول بودند.

اختلاف بالای 60 امتیاز
 
با امتیازات ویلی وارن و ارسلان کاظمی در شروع نیمه دوم، اختلاف پتروشیمی با حریف فلسطینی به ۳۰ امتیاز رسید. پتروشیمی با کمک وارن تا اواسط کوارتر سوم 15 بر 2 از سریت پیش افتاد. تیم رام الله تا پایان این کوارتر در مقابل ۲۹ امتیاز بازیکنان پتروشیمی، فقط شش امتیاز به دست آورد و اختلاف به ۴۸ امتیاز رسید. 

قدرتنمایی پتروشیمی با اختلاف 63 امتیاز پتروشیمی در کوارتر آخر با بازیکنان ذخیره به کار خود ادامه داد و حتی محمد حسین ذاکری و محمدرضا بهرام زاد دو بازیکن جوان تیم هم در این کوارتر فرصت بازی پیدا کردند. سجاد مشایخی امتیاز صدم را هم دو دقیقه و نیم به پایان مسابقه برای نماینده ایران به دست آورد و پتروشیمی در نهایت با نتیجه ۱۰۸ بر ۴۵ برنده شد.

ویلی وارن با 25 امتیاز،‌ بهترین امتیازآور پتروشیمی بود. میثم میرزایی با 16 امتیاز و 9 ریباند بیشترین تاثیرگذاری را داشت؛ نوید نیکتاش و سعید داورپناه هم به ترتیب 16 و 14 امتیاز برای پتروشیمی به دست آوردند. 

پتروشیمی از ساعت ۱۵ فردا با مونو ومپایرز تایلند رقابت می‌کند.

نظر شما