شناسهٔ خبر: 21557394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم فوتبال شهرداری آستارا، شهرداری کوچصفهان را شکست داد

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، این مسابقه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و نیمه اول بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم، تیم شهرداری آستارا با ترکیب تهاجمی بازی را به سود خود به پایان برد.
گل های تیم شهرداری آستارا را امین حقده و شاهین مهدی پور در دقایق 33 و 84 و تک گل تیم میهمان را مصطفی ریبعی در دقیقه 37 به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده مجتبی رحیمی، حامد تازه پور و یاسر عباسی بود.
تیم فوتبال شهرداری آستارا تاکنون در این رقابت ها پنج برد و 2 مساوی کسب کرده و در هفته هشتم رقابت ها، میهمان تیم چای ناطق لاهیجان خواهد بود.
در دیگر بازی های هفته هفنم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، میرزا کوچک صومعه سرا برابر فریفته صومعه سرا به تساوی دست یافت، تیم دخانیات گیلان با نتیجه 2 بر یک برابر شهرداری کلاچای شکست خورد، تیم شهرداری رضوانشهر با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان جوان رشت مغلوب شد، تیم استقلال رشت با نتیجه یک بر یک برابر مهتاب بافت شفت به تساوی دست یافت، تیم ملوان ب انزلی برابر چای ناطق لاهیجان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و بازی تیم های کادوس ماسال و شاهین انزلی با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.
در جدول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان تا پایان هفته هفنم تیم های شهرداری کلاچای، شهرداری آستارا و شاهین بندر انزلی به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستاده اند.
14 تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل) با همدیگر رقابت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی * *انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

نظر شما