شناسهٔ خبر: 21557285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه دانشگاه پزشکی همدان:

ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف است

R41405/P1336/S6,75/CT11

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ امر به معروف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام داوود خوش‌باور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مطالعه سلامت بهورزان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله(ع) اظهار داشت: هفته دفاع مقدس که نمایانگر رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان کشور است را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه سلامت بهداشت و سلامت جسم و نفس از مهم‌ترین اولویت‌ها در اسلام است، افزود: اگر بخواهیم علوم برتر را به دو دسته تقسیم کنیم علم دین و بدن برترین علوم هستند.

خوش‌باور با بیان اینکه در اجرای طرح مطالعه سلامت بهورزان زحمت‌ها و تلاش‌های بسیاری انجام شده است، عنوان کرد: بهورزان در خط مقدم حفظ سلامت و بهداشت جامعه قرار دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: اگر بهورزان خود از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشند نسبت به سلامت اقشار مختلف جامعه بهتر توجه می‌کنند.

خوش‌باور با تأکید بر اینکه امیدواریم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری روزی برسد که در جامعه درد و بیماری نباشد یا اگر هم بود فقط همان درد باشد، گفت: باید تلاش کنیم که بیماران به‌جز درد دغدغه دیگری نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه انسانی وقتی در هر کجای جهان مردمی درد می‌کشند یا مورد ظلم قرار می‌گیرند برای دیگر مردم نیز دغدغه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: دیدن صحنه‌های ظلم به مردم میانمار، بحرین، یمن و دیگر کشورها سبب ایجاد ناراحتی در وجود ما می‌شود.

خوش‌باور با بیان اینکه آیت‌الله بهجت فرمودند که در قیامت هیچ پست، مقام، عنوان و نامی برای هیچ کس باقی نمی‌ماند، تأکید کرد: رضایت والدین، گریه بر امام حسین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و منفعت رساندن به مردم سه موردی است که همراه انسان باقی مانده و ملاک واقعی رستگاران است.

انتهای پیام/

نظر شما