شناسهٔ خبر: 21557280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

۱۰ هزار بسته فرهنگی در میان زائران اربعین حسینی توزیع می‌شود

R41364/P1492/S6,63/CT12

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با توزیع ۱۰ هزار بسته فرهنگی در میان زائران اربعین حسینی زمینه اطلاع رسانی و تبیین برنامه های عاشورایی در استان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات استان قزوین، حجتالاسلام علی نعمت اللهی روز یکشنبه در ستاد ساماندهی اربعین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: باید از همه ظرفیت های موجود همه دستگاه‌های فرهنگی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی استفاده کنیم تا این ایین مذهبی چون گذشته شایسته مسلمانان برگزار شود.

وی بیان کرد: استان قزوین ظرفیتهای خوب فرهنگی دارد که از آن غفلت نکرده ایم وتاکنون 4 جلسه با روحانیون، سه جلسه با فعالان فرهنگی، 5 جلسه با هیئت های مذهبی و سه جلسه با مداحان برگزار کردهایم و توصیههای لازم به افراد داده شده است.

نعمت اللهی تصریح کرد: نشست‌های آموزشی با فعالان فرهنگی و دست اندرکاران برنامه‌های محرم برگزار شده و با مبلغان دینی هم موضوع جلوگیری از خرافات در دسته های عزاداری و نوحه خوانی و سخنرانیها مطرح شده است.

مسئول کمیته فرهنگی وآموزش ستاد اربعین در استان قزوین عنوان کرد: در سال گذشته 200 روحانی برای مراسم اربعین حسینی اعزام شدند و امسال نیز همین تعداد برای تبیین فلسفه عاشورا به این مراسم اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: با راه اندازی سامانه تلگرامی نسبت به اطلاعرسانی اقدام لازم صورت گرفته و با تهیه بسته‌های فرهنگی برای 10 هزار زائر حسینی نسبت به فرهنگ سازی اقدام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما