شناسهٔ خبر: 21557139 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

18 بازارچه عرضه مستقیم ماهی در شهرتهران ایجاد می شود

صاحب‌خبر -

محمد امامی امین عصر یکشنبه در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نظر داریم با ایجاد این بازارچه ها دست دلالان را از تعیین قیمت ماهی در بازار کوتاه کرده و این محصول را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان برسانیم.
وی با بیان اینکه درنظرداریم با ترویج محصولات آبزی وماهی در سبد خانوار ها بتوانیم به سلامت مردم کمک کنیم، ادامه داد: یکی از برنامه ستاد تنظیم بازار، ایجاد بازارچه های عرضه مستقیم ماهی در سطح شهرستانهای استان تهران است که تا پایان سال این مراکز ایجاد می شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری تهران ابراز امیدواری کرد که با تاسیس این بازارچه ها امکان تمیز، خرد کردن و طبخ انواع ماهی برای مردم در این مکان فراهم شود.
امامی امین همچنین از توزیع230تن اقلام مصرفی برای هیات های مذهبی برای تامین و کنترل بازارخبرداد وافزود: در دهه اول محرم برای تنظیم بازار 150تن برنج و 80تن گوشت قرمز و مرغ برای دستجات و هیات های مذهبی تهران تدارک و توزیع شده است .
وی اظهار کرد: درنشست ستاد تنظیم بازاراستان تهران در خواست اصناف در جهت تامین مواد غذایی مورد نیاز برای پذیرایی زائران اربعین حسینی درنظر گرفته شد و گزارش کاهش قیمت کالاها و مواد غذایی در سطح استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.
معاون استاندار تهران همچنین ازکاهش 10درصدی قیمت آهن و میلگرد برای ساخت بناهادر سطح استان تهران خبرداد و افزود: افزایش قیمت آهن ناشی از افزایش نرخ جهانی بود که خوشبختانه با شرایط پیش آمده قیمت این محصول در سطح استان کاهش خوبی را داشته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانیIRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

انتهای پیام /*

نظر شما