شناسهٔ خبر: 21556851 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بروزرسانی می شود؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ کریمی قدوسی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ افکارنیوز بررسی کرد؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛ اختصاصی افکارنیوز؛ افکار نیوز بررسی کرد؛ جلودارزاده در گفتگو با افکار نیوز: افکارنیوز بررسی کرد؛

اظهارات اسدی درباره شکایت آلمانی ها بابت لغو دربی

رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: شکایتی از آلمانی ها برای لغو دربی دریافت نکرده ایم و بعید می دانم صحت داشته باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حمیرا اسدی درباره بحث شکایت آلمانی ها از ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال به دلیل لغو دربی این کشور اظهار کرد: تاکنون هیچ حکمی دراین مورد به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است و بعید می دانم چنین حکمی در اختیار ۲ باشگاه قرار گرفته باشد چراکه یک نسخه از احکام محرومیت بین المللی باشگاه ها در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است.

*میزبان دیدار ایران و توگو با هماهنگی کی روش مشخص می شود

او درمورد لغو دیدار دوستانه تیم ملی ایران با توگو در کازان روسیه گفت: از آنجاییکه بیشتر بازیکنان تیم ملی توگو لژیونر هستند، فدراسیون فوتبال این کشور نتوانست در زمان مناسب روادید روسیه را برای آن ها دریافت کند. به همین دلیل این بازی در کازان برگزار نمی شود.

رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بین ۵ تا ۶ گزینه برای میزبانی این بازی مدنظر فدراسیون هستند که طبق هماهنگی با کارلوس کی روش به زودی میزبان دیدار ایران و توگو مشخص می شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما