شناسهٔ خبر: 21556762 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیا پاکستان تبدیل به کانون جدید داعش خواهد شد؟

R36461/P36461/S8,87,91/CT12

انتشار تصویر پرچم داعش در شهر اسلام‌آباد پاکستان باعث ترس و وحشت در این کشور شده و این سوال را در ذهن ایجاد کرده است که آیا داعش در راه پاکستان است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی پاکستان انتشار تصاویر پرچم داعش در شهر اسلام‌آباد پاکستان باعث ترس و وحشت در این کشور شده و این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا داعش در راه پاکستان است؟

گزارش‌ها حاکی است شبکه تلویزیونی سما تی وی یک پرچم داعش را به تصویر کشید که بر روی بیلبوردی در کمربندی اسلام‌آباد نصب شده بود.

نوشته روی پرچم بیان می‌کند که «که داعش به زودی وارد پاکستان می‌شود» وهمین باعث شده تا مردم این کشور دچار ترس و وحشت شوند.

پلیس پاکستان با به زیر کشیدن پرچم اعلام کرد: افرادی ناشناس این کار را به انجام رسانده وقصد داشتند در پاکستان ایجاد وحشت کنند.

احسن اقبال وزیر کشور پاکستان به دستگاه‌های امنیتی دستورات لازم را داده و خواستار پیگرد عاملان نصب این پرچم شد.

این در حالی است که فعالیت داعش پس از شکست در عراق و سوریه به مناطق جنوب شرقی افغانستان که با پاکستان هم‌مرز است کشیده شده ولی داعش به صورت مستقیم فعالیت چندانی در پاکستان نداشته است.

بسیاری از کارشناسان در مورد فعالیت‌های مخفی داعش در پاکستان به مراجع امنیتی این کشور هشدار داده و خواستار نظارت جدی‌تر شده‌اند.

انتهای پیام/.

نظر شما