شناسهٔ خبر: 21556541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

تلاش می‌کنم به بازی با الهلال برسم

ماهینی: بازیکن تاثیرگذارمان را از دست دادیم/ باشگاه باید ۴ سال دیگر این بازیکنان را حفظ کند

کاپیتان پرسپولیس گفت: روزی دو نوبت فیزیوتراپی می‌کنم تا بتوانم در بازی با الهلال به میدان روم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین ماهینی در مورد آخرین وضعیت خودش در اردوی پرسپولیس در امارات اظهار داشت: در بازی با سپاهان به خاطر تکلی که رفتم مصدومیت قبلی ام تشدید شد و برانکو هم مرا تعویض کرد. هم اکنون روز دو نوبت فیزیوتراپی می کنم تا بتوانم مقابل الهلال به میدان روم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

وی درباره سختی ها و مسیر پر فراز و نشیبی که پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا طی کرده، عنوان کرد: من به همراه ذوب آهن راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدم و اگرچه آن موقع هم کار سخت بود اما الان شرایط سخت تر شده است. در مرحله مقدماتی آن سختی ها را کشیدیم و واقعا منصفانه نبود با این تیم خوب از گروه مان بالا نیاییم. برانکو تاکید کرده بود که در گروه مرگ قرار داریم و واقعا هم این طور بود. در حال حاضر هم به چیزی جز قهرمانی آسیا فکر نمی کنیم.

ماهینی درخصوص محرومیت مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس به خاطر شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه نیز گفت: من جمعه شب به همراه خانواده ام بیرون بودم که یکی از دوستان زنگ زد و از محرومیت طارمی پرسید که من اظهار بی اطلاعی کردم. بعد دیدم کلی تماس دارم و وقتی سایت های خبری را چک کردم فهمیدم چه خبر شده است. به هر حال نمی دانم اسم این اتفاق را سهل انگاری، اشتباه یا قسمت باید گذاشت اما هر چه هست ما باید راه خودمان را ادامه دهیم. ما بازیکن تاثیرگذارمان را از دست دادیم اما جایگزین های خوبی برای مهدی داریم. باشگاه هم می تواند بازیکنان فعلی را برای 4 سال دیگر حفظ کند و خود من هم یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد خوشحالی هواداران الهلال از محرومیت مهدی طارمی و حساسیت بازی تیمش با این تیم نیز خاطرنشان کرد: رقابت در فوتبال فقط به داخل میدان خلاصه نمی شود بلکه در بیرون زمین هم جنگ است. ما در بازی برگشت با الاهلی بیش از 80 دقیقه 10 نفره بازی کردیم و نشان دادیم چه تیم با کیفیتی هستیم. انشالله یک بازی خوب هم مقابل الهلال انجام خواهیم داد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما