شناسهٔ خبر: 21555492 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زارع:

بیش از 6 هزار دانشگاهی امسال به عتبات اعزام شدند/ اعزام‌ها تا ۶ آبان ادامه دارد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده و از ابتدای این دوره تا امروز ۶۵۰۰ دانشگاهی در قالب ۱۷۱ کاروان به عتبات اعزام شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 16 مرداد ماه آغاز شده و تا 6 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

زارع گفت: از ابتدای این دوره تا امروز 6500 دانشگاهی در قالب 171 کاروان از ده ایستگاه پروازی تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، سیستان و بلوچستان، تبریز، یزد، کرمان، ساری و گلستان به صورت هوایی و زمینی به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی افزود:روزانه سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و این روند تا پایان دوره ادامه دارد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: نجف اشرف و کربلای معلی همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان پذیرای زائران جوان دانشگاهی است.

وی ادامه داد: زائرین دانشجو بعد از ورود به نجف اشرف و کربلای معلی در برنامه اولین سلام به صورت دسته جمعی راهی حرم های مطهر شده و همراه با قرائت اذن دخول و زیارت امین الله به سینه زنی و عزاداری می‌پردازند.

گفتنی است؛ زائرین دانشگاهی سه شب در نجف اشرف، سه شب در کربلای معلی و یک شب در کاظمین اقامت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما