شناسهٔ خبر: 21554554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

خبری خوش به پرسپولیسی ها / بازگشت کاپیتان به ترکیب + تصاویر

سیدجلال حسینی، کاپیتان اول پرسپولیس که پیش از حضور در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود، اکنون به همراه سرخپوشان در اردوی امارات حضور دارد تا بتواند شرایط بازی برابر الهلال را به دست بیاورد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز : سیدجلال حسینی، کاپیتان اول پرسپولیس که پیش از حضور در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود، اکنون به همراه سرخپوشان در اردوی امارات حضور دارد تا بتواند شرایط بازی برابر الهلال را به دست بیاورد.

به گزارش افکارنیوز، این بازیکن که با مصدومیت شدید از ناحیه عضله مواجه شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات اختصاصی، پیگیری روند درمانی و فیزیوتراپی از شب گذشته تمرینات گروهی را از سر گرفته تا برای جدال مقابل الهلال به مهره قابل اعتماد برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود.

پرسپولیس در این دیدار محمد انصاری را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و بازگشت سیدجلال حسینی می‌تواند بزرگترین برگ برنده برانکو برای عدم انجام تغییرات زیادی در ساختار تیمی باشد. با توجه به اینکه سرخپوشان در این بازی کمال کامیابی نیا را در اختیار ندارند، حضور سیدجلال می‌تواند ضمن بالا بردن کیفیت دفاعی تیم، ربیع خواه را نیز به پست هافبک دفاعی منتقل کند و از این حیث امنیت تاکتیکی تیم افزایش خواهد یافت.

با این حال باید دید طی روزهای آینده و تست‌های مجدد کاپیتان اول او قادر خواهد بود مجوز حضور برابر الهلال را کسب کند یا خیر.

خبری خوش به پرسپولیسی ها / تصاویر

خبری خوش به پرسپولیسی ها / تصاویر

خبری خوش به پرسپولیسی ها / تصاویر

نظر شما