شناسهٔ خبر: 21552559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کمیته داوران هم پنالتی پارس جنوبی را تأیید کرد

زرگر: زمان به عقب برگردد باز هم برای پارس پنالتی می‌گیرم/ دوست ندارم دایی لحظه‌ای از فوتبال دور باشد

R1443/P1015145/S3,27/CT1

داور دیدار سایپا - پارس جنوبی جم تأکید کرد، تصمیمش در اعلام پنالتی به سود شاگردان مهدی تارتار درست بوده است.

صاحب‌خبر -

حسین زرگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه علی دایی پس از دیدار سایپا - پارس جنوبی جم اعلام کرده بود «بر سر درست بودن پنالتی پارس جنوبی با او شرط‌بندی کرده است»، اظهار داشت: بعد از سوت پایان بازی، علی دایی به وسط زمین آمد. او به من گفت که اگر آن صحنه‌ای که تو برای پارس جنوبی پنالتی گرفتی واقعاً پنالتی باشد، من مربیگری را کنار می‌گذارم، اما اگر پنالتی نبود، تو داوری را کنار بگذار. این فقط حرفی بود که علی دایی زد و من اصلاً صحبتی در این خصوص نکردم. هر شرطی هم بوده، آقای دایی برای خودش گذاشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که حالا اگر تصمیمش در گرفتن پنالتی تیم پارس جنوبی درست باشد، از دایی درخواست خواهد کرد که مربیگری را کنار بگذارد یا خیر، گفت: نه، همان‌طور که گفتم این یک شرطی بود که آقای دایی خودش گذاشت و من هم آن را تأیید نکردم. من اصلاً پیگیر نیستم و لحظه‌ای هم دوست ندارم آقای دایی از فوتبال دور باشد. او اسطوره فوتبال ماست و یکی از مربیان خوب‌مان هم به حساب می‌‌آید.

داور دیدار سایپا - پارس جنوبی با بیان اینکه تصمیمش در گرفتن پنالتی برای پارس جنوبی درست بوده است، یادآور شد: من از گرفتن آن پنالتی اطمینان داشتم و حالا هم اگر به عقب برگردیم و در آن موقعیت قرار بگیرم، باز هم برای پارس جنوبی پنالتی می‌گیرم، چون حتی کمیته داوران هم آن تصمیم من را تأیید کرده است. من بعضی از صحنه‌های قضاوتم را بالای 50 بار می‌بینم و این یکی را هم چندین بار دیدم. مطمئنم که تصمیمم درست بود.

انتهای پیام/

نظر شما