شناسهٔ خبر: 21552200 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش تهران:

اتصال دستگاه برقی منجر به دودگرفتگی وسیع دبستان طبرسی شد

تهران - ایرنا - رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدرسه دخترانه طبرسی منطقه 7 دچار آتش سوزی نشده بلکه نقص فنی(اتصال سیم) دستگاه الکترونیکی تلفن(سانترال) منجر به دودگرفتگی گسترده یکی از اتاق های این دبستان شده بود.

صاحب‌خبر -

علیرضا راه پیما روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بروز این حادثه و دودگرفتگی گسترده موجب شد تا مدرسه را برای بررسی دقیق ماجرا، تعطیل کنیم.
وی اظهار کرد: دراین حادثه هیچ گونه آتش سوزی نداشتیم و نقص فنی ناشی از اتصالی یکی از دستگاه های الکترونیکی مدرسه موجب شد تا دود زیادی اتاق معاونت دبستان را فرا بگیرد.
وی افزود: عوامل مدرسه به محض اطلاع از این حادثه با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و موضوع را اعلام می کنند.
راه پیما با اشاره به اینکه نیروهای آتش نشان دود گسترده ناشی از این مشکل را تخلیه کردند، گفت: دبستان طبرسی برای بررسی دقیق موضوع و تامین ایمنی کامل و جامع دانش آموزان، برای مدت یک تا 3 روز تعطیل شده است.
وی اظهار کرد: دانش آموزان دبستان طبرسی در مدت زمان تعطیلی این مدرسه برای انجام کارها و تکالیف آموزشی و تحصیلی خود به واحد آموزشی مجاور(مدرسه عارف) منتقل شدند.
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص وضعیت تاسیسات برقی مدرسه طبرسی نیز گفت: تاسیسات برقی و سیم کشی های مدرسه به دلیل وجود برخی مشکلات، امسال و در قالب پروژه مهر به طور کامل بازسازی و بهسازی شده است.
به گفته راه پیما، دبستان دخترانه دولتی طبرسی با 10 کلاس درس 323 دانش آموز دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در خصوص وقوع این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: یک اتاق اداری مدرسه دخترانه طبرسی در خیابان سبلان جنوبی دچار آتش سوزی شد که با حضور و تلاش به موقع آتش نشانان، حریق مهار شد.
سید جلال ملکی افزود: ساعت 5 و 54 دقیقه صبح امروز حادثه آتش سوزی در این مدرسه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی با بیان اینکه لوازم داخل یکی از اتاق های اداری مدرسه دچار آتش سوزی شده بود اظهار کرد: دود زیادی طبقه همکف این مدرسه را فرا گرفته بود که نیروهای آتش نشان ساعت 7 و 29 دقیقه با تخلیه کامل دود و مهار آتش، محل را ایمن سازی کرده و تحویل دادند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7245**1625

انتهای پیام /*

نظر شما