شناسهٔ خبر: 21550948 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی:

انزوای آمریکا در جهان هزینه خروج یک طرفه از برجام خواهد بود/ چالش پیش رو امریکایی ها بی اعتمادی در دنیا خواهد بود

نوریان گفت: اصلی ترین هزینه امریکایی ها پس از خروج یکطرفه بی اعتمادی کشورهای دیگر نسبت به آنها خواهد بود .

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیرنوریان نماینده مردم شهرستان شهرکرد، بن و سامان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با «تیتریک»، در خصوص احتمال خروج امریکا از برجام گفت: مهم ترین هزینه ای که امریکا پس از خروج از برجام بصورت یکطرفه پرداخت خواهد کرد، بی اعتمادی کشورهای دیگر نسبت به امریکایی ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه امریکایی ها در صورت خروج یکطرفه از برجام با بی اعتباری در دنیا رو به رو خواهند شد تصریح کرد:خروج یکطرفه امریکایی ها سیگنالی را برای دیگر کشورها ارسال می کند و آن عدم پایبندی امریکایی ها در تعهدات بین المللی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: اصلی ترین هزینه امریکایی ها پس از خروج یکطرفه بی اعتمادی کشورهای دیگر نسبت به آنها خواهد بود .

نوریان در ادامه اظهار داشت:کشورهای دیگر در صورت رفتار غیر دیپلماتیک نسبت به برجام توسط امریکایی ها دیگر مانند گذشته این کشور را دارای اعتبار نمی دانند و همین موضوع چالش های جدیدی برای سیاستمداران امریکایی بوجود می آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان به اینکه در تاریخ شاهد بدعهدی و پیمان شکنی امریکایی ها بوده ایم گفت: یقینا ادامه رفتار سیاستمداران امریکایی در خصوص برجام این کشور را کم کم بسوی انزوا و بی اعتمادی دیگر کشور ها می کشاند.

انتهای پیام/

نظر شما