شناسهٔ خبر: 21550833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

برانکو :نوراللهی صد در صد آماده نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: طارمی از افراد با تجربه مشورت نگرفت و شانس آورد ۴ ماه محروم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال عربستان اظهار کرد: شرایط خوبی در دبی داریم و مسئولان باشگاه ایرانیان تلاش زیادی انجام دادند و زمین خوبی هم در اختیار ما گذاشتند.

بازی در لیگ قهرمانان آسیا لذت بخش است

برانکو درباره اینکه گفته می شد که به علت اتفاقات رخ داده عصبانی است، بیان کرد: من نمی دانم این خبرها از کجا نشات می گیرد. ما از بازی در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با تیم های بزرگ لذت می بریم.

نبود طارمی فقدان بزرگی برای تیم ماست

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت طارمی تصریح کرد: نبود طارمی در بازی با الهلال فقدان بزرگی است. این بازیکن دوفصل پیاپی آقای گل شده است و بازیکن ملی پوش ثابت ماست و تیم ما با حضور این بازیکن متفاوت بازی می کند.

او ادامه داد: متاسفانه مهدی طارمی مرتکب اشتباه شد و مشاوره های خوبی نداشته است . این بازیکن از افراد باتجربه مشورت نگرفت و شانس آورد که ۴ ماه محروم شد.

طارمی باید فرم بدنی اش را حفظ کند

برانکو درباره برنامه اش برای طارمی تصریح کرد: قبل از هر چیز طارمی باید تلاش کند که فرم بدنی اش را حفظ کند و نسبت به قبل بازی اش را بهتر کند. طبیعی است که غیبت طارمی فقدانی برای تیم ماست و باید در نبود این بازیکن به مصاف الهلال عربستان برویم.

او درباره اینکه نوراللهی مجوز بازی برابر الهلال را گرفته است، بیان کرد: به هر حال مشکل نوراللهی حل شد و خوشحال هستم که از نوراللهی می توانیم در لیگ قهرمانان آْسیا استفاده کنیم.

برانکو درباره میزان آمادگی نوراللهی گفت: طبیعی است که این بازیکن صد در صد آماده نیست چرا که یک سال تمرین نکرده است. البته با شناختی که از نوراللهی دارم، او می تواند با تمرین بیشتر به هماهنگی لازم دست یابد.

سرمربی پرسپولیس درباره ارزیابی اش از حضور هواداران برابر تیم الهلال عربستان گفت: به هر حال ما هواداران خوبی داریم که حتی در بازی های که شکست می خوریم ما را تشویق می کنند. امیدوارم در ابوظبی هم از تیم حمایت کنند.

پرسپولیس همواره برای برد به زمین مسابقه می رود

او ادامه داد: تیم الهلال عربستان بیش از ۶۰ قهرمانی در آسیا دارد و در دو، سه سال اخیر هم به فینال راه یافته است. اما مهمترین موضوع این است که پرسپولیس همیشه برای برد به زمین می رود و تغییری در تفکرمان ایجاد نمی شود.ارائه بازی خوب و نتیجه گیری وظیفه پرسپولیس در قبال هواداران است.

برانکو در پایان خاطر نشان کرد: الهلال هواداران بیشتری نسبت به الاهلی در امارات دارد اما ما هم از هواداران خود می خواهیم که از تیم خود در این بازی حمایت کنند.

نظر شما