شناسهٔ خبر: 21549113 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

پیش بازی سامپدوریا - میلان

رکنا: دو تیم سامپدوریا و میلان، امشب در ورزشگاه لوئیجی فراریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

میلان روند خوبی را از ابتدای فصل در پیش گرفته و به جز لغزش در دیدار مقابل لاتزیو، در دیگر دیدار ها موفق به کسب پیروزی شده است. شاگردان مونتلا با کسب 12 امتیاز در رده پنجم جدول هستند ولی طبق پیش بینی ها، انتظار می‌رود آنها بتوانند سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنند، هر چند که رقابتی حساس بین روسونری، نراتزوری و جالوروسی در زمینه به وجود خواهد آمد.

در آن سو، سامپدوریا نیز عملکرد خوبی داشته و تا به اینجای فصل شکست ناپذیر بوده است. آنها موفق به کسب 2 پیروزی و 2 تساوی در 4 بازی خود شده اند و با 8 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. در صورتی که سامپدوریا بتواند در بازی معوقه خود نیز به پیروزی برسد، خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کرده و می‌تواند برایشان خطرناک محسوب شود

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای میلان، 1 تساوی و 1 پیروزی نیز برای سامپدوریا حاصل شده است. حال باید دید که در دیدار پیش رو، چه نتیجه ای حاصل خواهد شد و کدام تیم می‌تواند روند خوب خود را به دیگری تحمیل کند. سامپدوریا با ترکیب کامل خود در این میدان حاضر خواهد شد ولی میلان، کونتی، آنتونلی و مونتولیوو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

نظر شما