شناسهٔ خبر: 21549067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شناسایی کارگر به قتل رسیده در بهبهان توسط پلیس / قاتل دستگیر شد

بر اساس تحقیقات پلیس بهبهان کارگر به قتل رسیده در یکی از مناطق این شهر شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :در پی تیراندازی روز گذشته در منطقه ذوالفقاری بهبهان یک کارگز ساختمانی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد و بلافاصله پلیس برای شناسایی مقتول و دستگیری قاتل وارد کار شد که در عرض چند ساعت قاتل توسط ماموران انتظامی به دام افتاد .

گفتنی است مقتول که یک کارگر ساده ساختمانی و اهل شهرستان یاسوج بود که بر اثر درگیری مورد اصابت گلوله اسلحه فرد تیرانداز قرار گرفت و در بیمارستان شهید زاده بهبهان درگذشت.

در همین راستا ، فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیریاین  قاتل که به دلیل اختلاف  شخصی  کارگر ساختمانی را به قتل رسانده بود،  خبر داد.

سردار " حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات بهبهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی  بهبهان با انجام اقدامات تخصصی و بررسی آثار بجا مانده،کمتر از 2 ساعت قاتل را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند ویک قبضه  اسلحه شکاری که بوسیله آن اقدام به قتل کرده بود کشف وضبط شد

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

گفتنی است قاتل به دلیل اختلاف شخصی با اسلحه شکاری کارگر ساختمانی درگیر شده و وی را با شلیک اسلحه شکاری  مصدوم وبه قتل می رساند.

انتهای پیام/

نظر شما