شناسهٔ خبر: 21548883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل:

دانشگاه آزاد پروژه‌های مشترک با مراکز علمی و پژوهشی اردبیل اجرا می‌‌کند

R41374/P41362/S6,49/CT11

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: هم‌افزایی و توسعه ارتباطات با مراکز علمی و پژوهشی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم در دانشگاه آزاد استان بوده که در این زمینه طرح‌ها و پروژه‌های مشترک اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اسحق رسولی صبح امروز در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: هم‌افزایی و توسعه ارتباطات با مراکز علمی و پژوهشی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم در دانشگاه آزاد استان بوده که با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نهاد جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و تحقیقاتی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به  قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خود می‌تواند تحول آفرین در استان و مراکز آموزش عالی باشد که انتظار می‌رود با توجه به این نقش در این زمینه گام‌های اساسی بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه با جهاددانشگاهی استان خبر  داد و افزود: زمینه‌های خوبی در حوزه‌های آموزشی، علمی و تحقیقاتی برای توسعه اجرای برنامه و طرح‌های مشترک با این نهاد وجود دارد که امیدوارم شاهد توسعه همکاری‌ها باشیم.

رسولی جهاددانشگاهی را از نهادهای پیشرو در علم و آموزش دانست و بیان کرد: بهره‌مندی استان اردبیل از توانمندی‌های جهاددانشگاهی، همکاری دستگاه‌های اجرایی و موسسات علمی و پژوهشی را می‌طلبد که باید تلاش کنند از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در این نهاد در راستای توسعه استان بهره‌مند شوند.

وی گفت: در این دانشگاه با پشتیبانی مردم ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی ایجاد شده است که می‌تواند زمینه‌ساز هم افزایی در توسعه فعالیت بیشتر جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی شود که می‌تواند زمینه‌ساز تحولاتی اساسی در حوزه دانشگاه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل انجام طرح و پروژه‌های مشترک با جهاددانشگاهی استان اردبیل را خواستار شد و اظهار کرد: همکاری‌ها و تعامل مشترک بین دانشگاه آزاد و جهاد دانشگاهی در زمینه ارائه راهکار برای حل مشکلات می‌تواند تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما