شناسهٔ خبر: 21547473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرور مسلح با 48 فقره تیراندازی در دزفول به دام افتاد

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول گفت:فرد شروری که با تیراندازی های مکرر در سطح شهرستان موجب نا امنی شده بود با کار اطلاعاتی شناسایی و به دام افتاد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی الهامی روز یکشنبه در تشریح جزئیات دستگیری این فرد شرور بیان دشت:
این فرد شرور که با قدرت نمایی با سلاح گرم موجب اخلال در نظم عمومی شده بود هفته گذشته حین ارتکاب جرم با اقدام اطلاعاتی و پلیسی دستگیر شد.
وی با بیان اینکه فرد مذکور از مدتی پیش تحت تعقیب پلیس بود که اخیرا به دام افتاد بیان داشت: شرور مسلح با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ الهامی سوابق این فرد را شرارت از جمله قدرت نمایی با سلاح گرم ، ایجاد رعب و وحشت و زورگیری عنوان کرد گفت: متهم در تحقیقات بعمل آمده به 48 فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان دزفول اعتراف کرد.
به گزارش ایرنا دستگیری این فرد شرور که با تیراندازی های مکرر در سطح شهر دزفول موجب ناامنی شده بود رضایت شهروندان از اقدام پلیس را به دنبال داشته است.
فرمانده انتظامی دزفول از شهروندان خواست موارد مشکوک ، شرارت ، ناامنی و تیراندازی را از طریق تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.

**هیات های عزاداری با ماموران انتظامی همکاری کنند
فرمانده انتظامی دزفول در ادامه با قدردانی از تعامل خوب هیات های عزادار با نیروی انتظامی در دهه محرم پارسال همچنان از هیات ها و دسته های عزادار خواست برای برقراری نظم و امنیت همچنان با ماموران این نیرو تعامل داشته باشند.
سرهنگ الهامی همچنین از هیات های عزادار خواست با بکارگیری انتظامات مردمی در هیات ها ، نیروی انتظامی را در شب های پیش رو و نیز ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی یاری کنند.
6068
خبرنگار:محمدعلی فریدپناه

نظر شما