شناسهٔ خبر: 21547244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سامان عزیزی:‌ به خودم بدهکارم

منبع: فارس

ملی‌پوش وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: چندین سال است در اردوهای تیم ملی زحمت می‌کشم و به خودم بدهکارم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سامان عزیزی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن آسیا گفت: 4 سال است همواره در تمام مسابقات انتخابی حضور داشتم و همواره در بین مدعیان بودم، اما خوشبختانه امسال بعد از 4 سال نوبت به من رسید. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کسب مدال در رنکینگ کشورها مهم است، احساس می‌کنم سطح رقابت‌ها از مسابقات آسیایی بالاتر باشد. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. برای تک تک حریفان برنامه دارم و بیشتر کشتی‌گیرانی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند آنالیز کرده‌ایم. کشتی‌گیران ژاپنی، قرقیز، ازبک و قزاقستانی از نفرات مطرح این وزن هستند و برای آنها برنامه دارم. 

ملی‌پوش وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های داخل سالن آسیا تصریح کرد: فرقی ندارد با کدام حریف روبرو شوم و به نام و عنوان حریفانم کاری ندارم. تمام تلاشم این است که مزد زحماتم را در این سال‌ها بگیرم. چندین سال است در اردوهای تیم ملی زحمت می‌کشم و به خودم بدهکارم؛ باید طوری کشتی بگیرم که شرمنده خودم نشوم و بدهی‌ام را به خودم بدهم. فقط برای مدال طلا روی تشک می‌روم تا حقم را از کشتی بگیرم.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های داخل سالن چهارم مهرماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.

نظر شما