شناسهٔ خبر: 21546853 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت تسهیلات ازدواج در استان مرکزی

خبرگزاری صداوسیما

مدیرشعب پست بانک استان مرکزی ازپرداخت ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال جاری به زوج‌های متقاضی این استان خبرداد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در قالب طرحی ضربتی در سال جاری به زوج‌های متقاضی این استان پرداخت شد.
مجتبی باقری افزود: این میزان تسهیلات ازدواج به ۱۳۳ متقاضی، بدون انتظار در نوبت در شعب پست بانک استان پرداخت شده است.
وی گفت:: در طرح ضربتی ازدواج هر زوج ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از شعب این بانک تسهیلات دریافت کرد.
مدیرشعب پست بانک استان مرکزی افزود: در نیمه نخست امسال ۲۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال تسهیلات به ۱۸ بهره بردار بخش کشاورزی در حوزه آبزی پروری، اداوات کشاورزی، گلخانه و انتقال بهینه مصرف آب در این استان پرداخت شده است.
مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: درحالیکه استان مرکزی قطب چهارم صنایع بزرگ کشور به شمار می‌رود و واحدهای نیازمند به تسهیلات در بخش سرمایه درگردش هم کم نیستند از اعطای تسهیلات سرمایه درگردش استقبال نشده است.
باقری افزود: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله به منظور رونق تولید و خروج واحدهای صنعتی مشکل دار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به متقاضیان دارای شرایط اعطا می‌شود.
وی گفت: سقف تسهیلات سرمایه در گردش محدودیتی ندارد و صاحبان واحدهای تولید و صنعتی می‌توانند با مراجعه به شعب پست بانک متقاضی دریافت تسهیلات با نرخ ۱۶ درصد باشند.

نظر شما