شناسهٔ خبر: 21545755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والورده: تیم حریف خطر مسی را دستکم گرفت

تهران- ایرنا- ، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، در پی پیروزی شاگردانش در شهرآورد کاتالونیا در خانه خیرونا، ضمن تقدیر از بازی خوب بارسلونا، از 'لیونل مسی' به عنوان بازیکن خاص یاد کرد و گفت: خیرونا خطر مسی را دستکم گرفته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش تارنمای ساکرنت، 'ارنستو والورده' پس از بازی شنبه شب بارسلونا برابر خیرونا گفت: خیرونا بازیکنی را برای مهار این بازیکن خاص(مسی) گذاشته بود و ما از این موقعیت برای ایجاد فضا برای سایر بازیکنان استفاده کردیم.
شنبه شب در ادامه هفته ششم رقابتهای لالیگا اسپانیا، بارسلونا که شروع عالی در فصل جدید مسابقات داشته است در زمین تیم تازه صعود کرده خیرونا به پیروزی آسان سه بر صفر دست یافت تا با کسب ششمین پیروزی متوالی و 18 امتیاز، یکه تاز جدول رده بندی باقی بماند.
والورده افزود: به نظر من، مسی عالی بازی کرد و در مقابل شرایط ایجاد شده خونسرد بود. به هرحال، بازی سختی بود، اما ما آن را به خوبی مدیریت کردیم. شاید برای پیروزی به تقلا افتاده باشیم، اما پیروز شدیم.
'پابلو ماچین'، سرمربی خیرونا نیز گفت: از باخت تیم خوشحال نیستیم، اما بازی را طوری ترتیب دادیم که توان بهترین بازیکن دنیا را به حداقل برسانیم. فکر نمی کردم مسی تا این حد تاثیرگذار باشد. تلاش کردیم تا تاثیر او را کاهش دهیم.
وی افزود: با این حال، فکر نمی کنم ما به خاطر خاص بودن مسی شکست خورده باشیم. معلوم بود که مسی در بازی شنبه شب به اندازه دیگر بازی ها اهمیت نداشت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه*انتشار:مولوی

نظر شما