شناسهٔ خبر: 21545393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فوتبال باشگاهی اروپا

برد منچسترسیتی، بارسلونا و یوونتوس

ادامه پیروزی های منچسترسیتی، بارسلونا و یوونتوس مهمترین اتفاقات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در آغاز هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با 5 گل کریستال پالاس را درهم کوبید و با 16 امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، منچستریونایتد هم با 1 گل در زمین ساوتهمپتون پیروز شد و هم امتیاز با سیتی و بعلت تفاضل گل کمتر در مکان دوم باقی ماند.
چلسیِ رده سومی با 4 گل میزبانش استوک سیتی را شکست داد.
وستهام 2 به 3 مغلوب تاتنهام شد، لیورپول 3 به 2 میزبانش لستر را برد، اورتون 2 به 1 ازسد بورنموث گذشت، برنلی و هادرسفیلد بدون گل مساوی شدند و سوانزی 2 - 1 به واتفورد باخت.
***
در چارچوب هفته ششم لیگای اسپانیا، بارسلونا با 3 گل در خانه خیرونا به پیروزی رسید و با کسب ششمین برد پیاپی، صدرنشینی اش را حفظ کرد. آدای بنتیس و گورکا ایرایسوس دو بازیکن حریف و لوئیس سوارز در این بازی برای بارسا گلزنی کردند.
رئال مادرید 2 به 1 در زمین آلاوس پیروز شد، آتلتیکو مادرید 2 به صفر سویا را شکست داد و بازی مالاگا و بیلبائو 3 - 3 مساوی به پایان رسید.
***
در نخستین بازیهای هفته ششم سری آ ایتالیا، ناپولی 3 - 2 در خانه اسپال به برتری رسید و صدرنشین باقی ماند، یوونتوس در دربی تورین با 4 گل تورینو را در هم کوبید و رم 3 به 1 اودینزه را شکست داد.
***
هفته ششم بوندس لیگای آلمان ادامه یافت و دورتموند با برتری 6 به 1 مقابل مونشن گلادباخ با 16 امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، ماینتس با 1 گل بر هرتابرلین پیروز شد، لایپزیگ 2 به 1 ازسد فرانکفورت گذشت، هوفنهایم 2 به صفر شالکه را شکست داد و دیدار وردربرمن با فرایبورگ و اشتوتگارت با آگزبورگ بدون گل مساوی خاتمه یافت.

نظر شما