شناسهٔ خبر: 21544682 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرشعب پست بانک مرکزی

13میلیارد و400 میلیون ریال تسهیلات ازدواج در استان مرکزی پرداخت شد

اراک - ایرنا - مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: 13 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در قالب طرحی ضربتی در سال جاری به زوج های متقاضی این استان پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

مجتبی باقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات ازدواج به 133 متقاضی، بدون انتظار در نوبت در شعب پست بانک استان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: در طرح ضربتی ازدواج هر زوج 200 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از شعب این بانک تسهیلات دریافت کرد.
مدیرشعب پست بانک استان مرکزی در ادامه گفت: در نیمه نخست امسال 26 میلیارد و 240 میلیون ریال تسهیلات به 18 بهره بردار بخش کشاورزی در حوزه آبزی پروری، اداوات کشاورزی، گلخانه و انتقال بهینه مصرف آب در این استان پرداخت شده است.
مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: درحالیکه استان مرکزی قطب چهارم صنایع بزرگ کشور به شمار می رود و واحدهای نیازمند به تسهیلات در بخش سرمایه درگردش هم کم نیستند از اعطای تسهیلات سرمایه درگردش استقبال نشده است.
باقری افزود: این تسهیلات با بازپرداخت 2 ساله به منظور رونق تولید و خروج واحدهای صنعتی مشکل دار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به متقاضیان دارای شرایط اعطا می شود.
وی اظهار کرد: سقف تسهیلات سرمایه در گردش محدودیتی ندارد و صاحبان واحدهای تولید و صنعتی می توانند با مراجعه به شعب پست بانک متقاضی دریافت تسهیلات با نرخ 16 درصد باشند.
مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: پست بانک برای پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای صنعتی مشکل دار استان مرکزی محدودیت منابع ندارد و آماده پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی است.
باقری افزود: اعطای این تسهیلات در راستای اجرای طرح رونق تولید امسال و ارتقای توان تولید ملی و کمک به حفظ اشتغال، تقویت و تحرک بنگاه های تولیدی و اقتصادی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی صورت می گیرد.
باقری اظهار کرد: 2 متقاضی تسهیلات در بخش صنعت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی امسال مراجعه داشته اند که 20 میلیارد ریال پرداخت و30 میلیارد ریال هم در حال تشکیل پرونده است.
مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: تسهیلات صندوق توسعه ملی در قالب تسهیلات سرمایه در گردش برای تهیه مواد اولیه و ملزومات پرداخت می شود.
10شعبه اصلی و 160 باجه نمایندگی پست بانک در استان مرکزی فعال است.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

نظر شما