شناسهٔ خبر: 21543417 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

وزیر امور خارجه بحرین :

قطر به دنبال سرنگون کردن نظام حکومتی بحرین است

خبرگزاری میزان- «خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» روز شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد: قطر می کوشد امنیت ملی و آرامش جامعه ما را به هم بزند و نظام حکومتی را با کمک طرف های مرتبط با خود سرنگون کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،وزیر امور خارجه بحرین با متهم کردن قطر به حمایت از تروریسم و تلاش برای براندازی نظام حکومتی کشورش گفت که دوحه از اقدامات تروریستی سازماندهی شده حمایت می کند.

به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، «خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» روز شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد: قطر می کوشد امنیت ملی و آرامش جامعه ما را به هم بزند و نظام حکومتی را با کمک طرف های مرتبط با خود سرنگون کند.


وی همچنین گفت که در حال حاضر تروریسم منحصر به گروه های تروریستی نیست بلکه این گروه ها به ابزارهایی برای برخی کشورها تبدیل شده اند که سعی در ایجاد بحران دارند.


خالد بن احمد به بحران در روابط عربستان، امارات، بحرین و مصر با دوحه اشاره کرد و یادآورشد که اگر قطر برای مذاکره و بازگشت به سطح روابط خود با ما جدی است باید به خواسته های عادلانه کشورهای یادشده پاسخ دهد.


عربستان، مصر، امارات و بحرین 15خرداد 96 با ادعای حمایت قطر از تروریسم روابط خود با این کشور را قطع کردند، موضوعی که دوحه همواره آن را تکذیب کرده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما