شناسهٔ خبر: 21542672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرمانداران از هرگونه ساخت و ساز در محدوده سواحل پیشگیری کنند

به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر روز شنبه در گردهمایی فرمانداران و بخشداران هرمزگان بیان داشت: صیانت و حفاظت از سواحل باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر روز شنبه در گردهمایی فرمانداران و بخشداران هرمزگان بیان داشت: صیانت و حفاظت از سواحل باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار فرمانداران باشد و در این مسیر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید برای توسعه شهرستان برنامه داشته باشند، تصریح کرد: نیاز است برای هر شهرستان یک سند توسعه و برنامه مشخص تدوین شود.
همتی همچنین بر بررسی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف توسط فرمانداران در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد و گزارش فرمانداران، عملکرد مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان را بررسی و ارزیابی خواهیم کرد و عملکرد مدیران دستگاه ‌ها در شهرستان ‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است.
استاندار هرمزگان خواستار سرکشی منظم از روستاها و برقراری ارتباط خوب با دهیاران از سوی فرمانداران و بخشداران شد و اظهار داشت: با شوراهای شهرها و روستاها نیز هماهنگی و از ظرفیت آنها برای پیشبرد امور استفاده شود.
همتی بیان داشت: برقراری ارتباط خوب با رسانه‌ها، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌ها و عناصر فعال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در نشاط و شادابی جامعه موثر است و فرمانداران و بخشداران این موارد را مورد توجه قرار دهند.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: فرمانداران و بخشداران در انجام کار و پیش بردن امور مردم از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس نیز استفاده کنند و تاکید رئیس جمهوری نیز این بوده که با همه بخش ‌ها تعامل خوب داشته باشیم و در عین حال استقلال و قدرت تصمیم گیری خود را حفظ کنیم.
وی ضمن تاکید بر تلاش مدیران دستگاه ها در جذب سرمایه بخش خصوصی ، خاطرنشان کرد: مدیرانی موفق هستند که قدرت جذب منابع مردم و سرمایه‌ گذاران داخلی و خارجی را داشته باشند و بر این اساس عملکرد فرمانداران و بخشداران ارزیابی می ‌شود.
همتی اضافه کرد: هر فرمانداری که در جذب سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی موفق‌ تر باشد نمره بیشتری در ارزیابی ‌ها خواهد گرفت و بر این اساس اولویت نخست ما تولید و اشتغال و جذب سرمایه ‌گذاری داخلی و خارجی است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام

نظر شما