شناسهٔ خبر: 21541980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امیر آذریان: ارتش ولایتمدار و انقلابی است

فرمانده قرارگاه منطقه ‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی ولایتمدار، انقلابی، آگاه و بصیر است

صاحب‌خبر -

امیر آذریان: ارتش ولایتمدار و انقلابی استه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در برنامه زنده تلویزیونی ایستگاه حسینه به ایثارگری رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: خط شکنان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس به سلاح ایمان و عقیده مجهز بودند.

امیر آذریان حضور جوانان در یگان های رزمی ارتش را نعمت بزرگی برای این نیرو خواند و بر ضرورت تلاش برای ارتقاء سطح آگاهی های عقیدتی و سیاسی این جوانان در کنار ارتقاء آمادگی های رزمی تاکید کرد.

ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور، آموزش صحیح و مطلوب سربازان ارتش را زمینه ساز شکل گیری شخصیت هایی مفید و سالم برای جامعه ذکر کرد و بیان کرد: بحث ایجاد مهارت های زندگی هم در مراکز آموزشی و هم در یگان های رزمی پیگیری می شود.

امیر آذریان همچنین نظم و انضباط در نیروی ارتش را از ویژگی های ممتاز این نیرو برشمرد و اظهار داشت: نظم در ساختار ارتش بستر را برای ساخته شدن مردان واقعی و آماده رویارویی با موانع و مشکلات مختلف فراهم می کند.

نظر شما