شناسهٔ خبر: 21541895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فردا در جلسه هشتم شورای شهر بررسی می شود؛

پرونده پلاسکو روی میز شورای پنجمی ها

محمدتقی احمدی رئیس هیئت ویژه گزارش ملی پلاسکو به منظور ارائه گزارش در خصوص بررسی حادثه میهمان هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اعضای شورای شهر تهران،ری و تجریش درهشتمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که به صورت فوق العاده برگزار می شود،موضوعات مختلفی را بررسی و رسیدگی خواهند کرد.

محمدتقی احمدی رئیس هیئت ویژه  بررسی حادثه ساختمان پلاسکو در ابتدای جلسه علنی گزارش ملی حادثه را ارائه خواهد کرد.

براساس این گزارش 3 نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای عضویت در شعبه اول کمیسیون موضوع تبصره ذیل بند بیستم ماده پنجاه و پنجم قانون شهرداری با توجه به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری انتخاب می شود همچنین در جلسه فردا 3 نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شعبه دوم کمیسیون موضوع تبصره ذیل بند بیستم ماده پنجاه و پنجم قانون شهرداری با توجه به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری انتخاب می شود.

براساس این گزارش یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد موضوع تبصره یکم ذیل ماده واحده مصوبه ( مناسب سازی فضاهای شهری برای جانبازان و معلولین جسمی و حرکتی) به پیشنهاد کمیسیون شهرسازی و معماری انتخاب می شود.

لازم به ذکر است؛ یک نفر نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در هیئت انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان و تاکسی داران موضوع ماده پانزدهم آیین نامه اجرایی قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور مربوط به تاکسیرانی شهر تهران زیر نظر شهرداری تهران ، هیئت وزیران با اصلاحیه های بعدی انتخاب می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما