شناسهٔ خبر: 21541880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نرخ بیکاری استان البرز پذیرفته نیست

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز در نشست شورای اداری استان بر ضرورت تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: نرخ بیکاری استان البرز متناسب با ظرفیت های استانی پذیرفته نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز در جلسه شورای اداری استان که امروز (ا مهر) در سالن جلسات هیئت دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: رویکرد همراهی و همکاری در میان تمامی دستگاه های استان، همچنین شورای اسلامی کرج وجود دارد.

 

نجفی افزود: امروز را به عنوان آغاز نیمه دوم سال تمام مسئولان مورد نظر قرار دهند و طی آن شاخصه های عمرانی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی استان را پیش ببرند.

 

وی با تاکید بر اهمیت استفاده کاربردی از جلسات شورای اداری، عنوان کرد: نیاز امروز استان مدیران مهربان، قاطع و پاکدست و امین است.

 

وی به تکریم ارباب رجوع در سیستم های اداری دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: تکریم و احترام ارباب رجوع یکی از الزامات دینی اسلام است و در این موضوع تمام مسئولان و کارمندان باید متوجه باشند.

 

وی با اظهار تاسف از وضعیت نرخ بیکاری استان عنوان کرد: نرخ بیکاری استان البرز با توجه به ظرفیت های بالای استان در شاخص های متعدد قابل پذیرش نیست.

 

استاندار البرز با تاکل بر عنوان شعار سال با محوریت «اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال- تولید» توضیح داد: مباحث فرهنگی بسیار با اهمیت است با این وصف در سالی که به عنوان اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است باید در خصوص اشتغال برنامه ریزی جدی کنیم.

 

وی با ضروری خواندن ورود تمامی دستگاه ها از قوه قضائیه و نیروهای امنیتی عنوان کرد: از تمامی دستگاه های استان این درخواست و همکاری را دارم که در بحث جذب سرمایه گذار و اشتغال استان ورود کنند.

 

وی به شاخصه سرمایه گذار اشاره کرد و توضیح داد: کسی که سرمایه ای به استان می آورد باید مورد حمایت تمام متولیان و مسئولان استانی قرار گیرد.

 

نجفی در سرفصل دیگر سخنان خود به اهمیت اخلاق و رعایت اخلاق مداری اشاره کرد و گفت: از این فضا در جهت همکاری و همیاری در کنار یکدیگر باید استفاده کنیم.

 

وی با در نظر گرفتن جایگاه خانواده شهداء و ایثارگران مطرح کرد: یکی از الزامات مورد توجه، سرکسی به خانواده شهداء و ایثارگران و توجه به نیازهای آنان است.

 

استاندار البرز در پایان به نظم مدیران ارشد در دستگاه های استان تاکید کرد و گفت: مدیران ارشد استانی باید به نظم و انضباط کاری پایبند باشند و خواسته های مردم را به عنوان ارباب رجوع پیگیری کنند.

 

 

نظر شما