شناسهٔ خبر: 21541227 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

سربازگیری عضو کارگزاران از سوی شبکه صهیونیستی بهائیت(خبر ویژه)

همزمان با ابراز نگرانی برخی مقامات آمریکایی و اروپایی برای بهائیت در ایران، فائزه هاشمی به دیدار یکی از سران از زندان آزاد شده این حزب صهیونیستی رفت.

صاحب‌خبر -


این دومین بار است که فائزه هاشمی عضو مرکزیت کارگزاران به محافل سران بهائیت می‌رود و با زنان مکشفه عکس می‌گیرد و تصاویر آن منتشر می‌شود.
وی پیش از این در مصاحبه با روزنامه‌های بهار و فیگارو اذعان کرده بود که در زندان با برخی اعضای بهائیت و سازمان منافقین دوست شده است. او البته گفته بود که پدرش همواره وی را از این ارتباطات نهی می‌کند اما زیربار نهی پدر نرفته است.
به گزارش مشرق سید مهدی طباطبایی روحانی حامی هاشمی رفسنجانی در واکنش به این اقدام فائزه هاشمی گفته بود: «من هم ماجرای دیدار خانم فائزه هاشمی را شنیدم و یقین نکردم، این موضوع برایم سنگین بود و من متعجب شدم که چطور می‌شود شخصی که سوابق بهائیت را می‌داند و فرزند عالم و مفسر قرآنی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است که خودش از مبارزین در مسیر انقلاب و دلسوز نظام است این کار را کرده، ولو به اینکه دوستی باشد یا ملاقات باشد.»
در همان زمان رسانه‌ها از قول هاشمی در پی انتشار خبر دیدار دخترش با چند نفر از عناصر فرقه ضاله بهائیت، آوردند که «فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند.»
اما پس از این سخنان بود که دختر آقای هاشمی در گفت‌وگو با یورونیوز تصریح کرد که نه تنها اقدامش اشتباه نبوده و از آن پشیمان نیست، بلکه نظام به بهائیان ظلم کرده است.یادآور می‌شود شبکه بهائیت از ارکان اداره رژیم پهلوی بودند و به نیابت از انگلیس و اسرائیل، مراکز اقتصادی و امنیتی و نظامی و سیاسی و دیپلماتیک را در آن رژیم کودتایی در قبضه خود داشتند.
یادآور می‌شود برخی بازداشتی‌های حرمت‌شکن روز عاشورا در فتنه 88، از عناصر بهایی و سازمان منافقین بودند. فائزه هاشمی نیز جزو بازداشتی‌های این آشوب نیابتی بود.


نظر شما