شناسهٔ خبر: 21541087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا

صاحب‌خبر -

* در کشتی آلیش در وزن 55 کیلوگرم زهرا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم گرایس لوبرانس از فیلیپین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله لاچین باداگلیوا از ترکمنستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار فینال مانزورای مویدینووا از ازبکستان است. وی در دیدار نهایی مقابل حریف ازبکی با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و طلایی شد.
 *سحر غنی‌زاده در وزن 65- در نخستین بازی خود مقابل نماینده ازبکستان با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. وی در دومین بازی خود با نتیجه 6 بر صفر مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. وی در دیدار سوم مقابل ترکمنستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و در دیدار پایانی مقابل حریفی از قرقیزستان به برتری رسید و به مدال برنز دست یافت.
*آسیه شجاعی در وزن 75+ در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده ازبکستان 3 بر صفر به برتری رسید و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنزش را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل نماینده ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و به مدال برنز رسید.
*الهه رضایی در وزن 75- پس از استراحت در دور اول در مرحله نیمه‌نهایی مقابل نماینده هند با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید و فینالیست شد. وی در دیدار پایانی مغلوب حریفی از قرقیزستان شد و به مدال نقره دست یافت.
*مسابقات اسب سواری انفرادی مسابقات داخل سالن از ساعت 9 صبح دیروز به وقت ایران آغاز شد. این مسابقات به این شکل بود که دو نفر از هر تیمی که بین خودشان کمترین خطا را داشته باشند، می‌توانند به فینال راه یابند. علی رحمتی، داود پوررضایی و امیرحسین حبیبی نمایندگان کشورمان بودند که در این بین، رحمتی همراه اسب خود به زمین افتاد تا دو نماینده دیگر کشورمان به فینال راه پیدا کنند. این مسابقات با ارتفاع 145 سانتی متر برگزار شد و فینال نیز از ساعت 13 به وقت ایران آغاز خواهد شد. داود پوررضایی و امیرحسین حبیبی دو شرکت‌کننده ایرانی در فینال بودند. پوررضایی با ثبت 70.11 صدم ثانیه و بدون خطا و حبیبی هم زمان 8/69/20 را ثبت کرد و 4 خطا داشت. پوررضایی در مرحله بعدی زمان 41/86 ثانیه را ثبت و باز هم خطایی نداشت و در نهایت سوم شد. پوررضایی حریفان قدری از عربستان، قطر، سوریه و قرقیزستان داشت.
* تیم فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات با نتیجه 10 بر 4 مقابل تایلند به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. برای ایران محمدرضا سنگ سفیدی، ابوالقاسم عروجی، احمد اسماعیل پور، حسین طیبی (سه گل)، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، علی اصغر حسن زاده و فرهاد توکلی گلزنی کردند.

نظر شما