شناسهٔ خبر: 21541080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار قشم:

در صورت افزایش قیمت میوه در قشم با واردکنندگان برخورد می کنیم

قشم - معاون فرماندار قشم گفت: در صورت افزایش قیمت میوه در قشم با واردکنندگان برخورد می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از فرمانداری قشم، میرهاشم گفت: اگر محصولاتی که در استان کشت و عرضه می شود، از خارج استان وارد و با افزایش قیمت نسبت به استان عرضه شود، از ورود آن ها به شهرستان جلوگیری می کنیم.

میر هاشم خواستار در ستاد تنظیم بازار شهرستان قشم،  از نمایندگان اصناف خواست نسبت به برگزاری جلسات آموزشی قبل از صدور مجوز اقدام کنند. تشدید بازرسی و نظارت ها در ماه محرم بر مراکز عرضه مواد پروتئینی و رستوران ها یکی دیگر از نکات مورد اشاره معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قشم بود.

در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان همچنین نتایج پیگیری مصوبات جلسه قبلی مبنی بر نصب برچسب قیمت طبق نرخنامه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و ارائه فاکتور به مشتریان در میوه فروشی ها و استفاده از صندوق الکترونیکی ارائه شد.

همچنین در این جلسه، رییس اداره اصناف منطقه آزاد قشم، استاندارد سازی ترازوهای فروشگاه هایی که نیاز به ترازو دارند و بازرسی های فشرده بویژه بازدیدهای هر سه روز یک بار در ماه رمضان به عنوان قسمتی از عملکرد این اداره ذکر کرد.

معرفی نماینده دارای شرایط مورد تایید دامپزشکی برای عرضه مرغ منجمد در بخش شهاب، بررسی وضعیت کشتارگاه باتوجه به صدور مجوز و روند کند پروژه و اختصاص و واگذاری تسهیلات بررسی نحوه خدمات رسانی کپسول گاز خانگی و توزیع آن در سطح شهر و روستاها و استانداردسازی مکان توزیع در محلات از جمله مصوبات جلسه ستاد تنظیم بازار بود.

نظر شما