شناسهٔ خبر: 21541067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسن نایبی: انتظار باخت مقابل ترکمنستان را داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال 3 نفره بانوان ایران گفت: پیش از بازی با ترکمنستان، نگران مسائل دیگری بودیم که این نگرانی بی دلیل نبود

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افسانه حسن نایبی سرمربی تیم بسکتبال 3 نفره بانوان ایران پس از عدم راهیابی بسکتبالیست های بانو به جمع 4 تیم پایانی بازی های داخل سالن آسیا 2017 گفت: انتظار باخت مقابل ترکمنستان را داشتیم و از اول نگران این موضوع بودیم که در صورت رویارویی با این تیم در مسابقات شرایط به گونه ای رقم بخورد و تیم ما صعود نکند که این نگرانی هم بی دلیل نبود. به هر حال بچه ها تلاش خود را کردند اما همه دیدند تیم میزبان خطاهای زیادی بر روی بازیکنان ما داشت و این عامل باعث شد تا بچه های ما از نظر روحی به هم بریزند.

او افزود: شاید بهتر بود ما در این مرحله مقابل میزبان قرار نمی گرفتیم. در بازی تیم مردان ترکمنستان و قطر هم شرایط این گونه بود اما تیم مردان ترکمنستان صعود نکرد و ما انتظار این را داشتیم که شرایط برای ما بدتر شود.

حسن نایبی خاطرنشان کرد: ترکمنستان می خواست حداقل یک تیم از بین آقایان و بانوان در جمع ۴ تیم پایانی داشته باشد که به هدف خود هم رسید ولی من اطمینان دارم در صورت حضور این تیم در مراحل بالاتر تیم بانوان ترکمنستان دچار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم بسکتبال 3 فره بانوان پس از شکست مقابل ترکمنستان

نظر شما