شناسهٔ خبر: 21541062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو گرندپری - مراکش

عاشورزاده به مکزیک باخت و برنز گرفت

تکواندوکار وزن اولی تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده مکزیک نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات به مصاف «کارلوس ناوارو» از مکزیک رفت و ۸ بر ۷ بازنده میدان را ترک کرد و به نشان برنز قناعت کرد.

این دیدار با برتری نماینده کشورمان آغاز شد و وقت اول را عاشورزاده ۳ بر۲ به سود خاتمه داد. در وقت دوم بازهم این عاشورزاده بود که بهتر از رقیب ظاهر شد و ۵بر۳ پیش افتاد. در وقت سوم «ناوارو» تحرک بیشتری داشت و با اخطاری که داور به عاشورزاده داد و دو ضربه، نتیجه را  ۸بر ۵ به سود خود تغییر داد. در ثانیه های پایانی عاشورزاده اختلاف امتیاز را به عدد یک رساند و داوران نیز با بازبینی فیلم روی اعتراض بی باک، خروج حریف مکزیکی را تائید نکردند تا عاشورزاده بازنده میدان را ترک کند.

فرزان عاشورزاده در این مسابقات، بعد از یک دور استراحت، «قاسم مگمدوف» از آذربایجان را ۱۹ بر ۳ پیروز شکست داد و سپس با برتری ۱۷ بر ۷ مقابل «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا به نیمه نهایی راه پیدا کرده بود.

پیش از عاشورزاده محمد کاظمی دیگر نماینده ایران در وزن ۵۸- کیلوگرم همان دور نخست برابر قهرمان کره ای جهان نتیجه را واگذار و از جدول خارج شد.سجاد مردانی هم در وزن ۸۰+ کیلوگرم روز گذشته بعد از کسب دو پیروزی، برابر نماینده انگلیسی قهرمان این وزن باخت و حذف شد. 

مرحله دوم از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۷ با حضور ۲۲۵ تکواندوکار از ۵۶ کشور به میزبانی مراکش در سالن «شاهزاده مولا عبدالله» شهر رباط جریان دارد.

نظر شما