شناسهٔ خبر: 21540689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

دلیل حواشی دیدار دو تیم محبوب خوزستان چه بود؟

در حالی که باشگاه فولاد خوزستان شب قبل از دیدار با صنعت نفت آبادان درخواست حداقل 10 درصد جایگاه های استادیوم تختی آبادان به هواداران فولاد خوزستان را مطرح کرده بود این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل حاشیه‌های تلخی بر روی سکو های ورزشگاه تختی آبادان بوجود آمد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری فارس: دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه 1 بر صفر به سود شاگردان سید سیروس پور موسوی به پایان رسید. اما این بازی در سایه اجرایی نشدن مصوبات پیش از آن، با حاشیه هایی همراه شد که به هیچ وجه زیبنده فوتبال استان خوزستان نبود. 

موضوع از این قرار است که به دنبال توافقات صورت گرفته بین این دو باشگاه، فضایی معادل 10 درصد سکوهای استادیوم می بایست در پشت نیمکت تیم ها به هواداران فولاد خوزستان اختصاص می یافت اما نادیده گرفتن این موضوعات از سوی برخی افراد مسوول در انجام مسابقه کاهش سهم فولادی ها را بهمراه داشت. این موضوع باعث شد که در دقایقی از نیمه نخست هواداران صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به دلیل نزدیکی به هم با هم به مشکل بخورند و کار به پرتاب سنگ و... کشیده شود.

پس از بوجود آمدن این حوادث و فحاشی و سنگپرانی به سوی هواداران فولاد که فقط تیم خود را تشویق می کردند، مسوولان باشگاه دست بکار شده و در گفتگو با ناظر بازی، مسوولان یگان ویژه و نیروهای حراست خواستار حل این مشکل شدند اما متاسفانه در 10 دقیقه پایانی نیمه نخست این حوادث به اوج خود رسید. 
پس از این اتفاق بازیکنان فولاد در نیمه دوم در هنگامی که قصد ورود به زمین مسابقه را داشتند، متوجه شدند که هواداران فولاد مجبور به خروج از محل جایگاه شان شده و وضعیت جالبی ندارند. سید سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد نیز با دیدن این صحنه اعلام کرد که تیمش بدون حضور تماشاگران به میدان نمی رود، او در این خصوص گفت که سلامت هواداران فولاد از 3 امتیاز خیلی مهمتر بوده و در این شرایط مصلحت نیست که شاگردانش به میدان بروند. ایستادگی فولادی ها بر موضعشان باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد تا اینکه سرانجام، ناظر بازی به یگان ویژه دستور حضور تماشاگران را داد. به این ترتیب هواداران فولاد پس از چند دقیقه و با وساطت نیروهای یگان ویژه وارد قسمت VIP شدند.

گفتنی است، این اتفاقات فصل قبل هم در بازی دو تیم رخ داد اما متاسفانه با حساسیت باشگاه فولاد بر این موضوع و تاکید بر حفظ حقوق هوادارانش، دوباره حاشیه به فضای فوتبال وارد شد.

نظر شما