شناسهٔ خبر: 21540608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد:

7 پروژه آموزشی در خلیل‌آباد به بهره برداری می رسد

فرماندار خلیل‌آباد گفت: ساخت 7 پروژه آموزشی در دست اقدام است که دو آموزشگاه در هفته آینده و پنج پروژه آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری امروز در نشست با پارلمان زنان و خانواده و دانش‌آموزی شهرستان خلیل‌آباد که در دبیرستان حضرت معصومه(س) با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی تشکیل شد اظهار داشت: آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در دولت یازدهم دوران بسیار موفقیت‌آمیزی را سپری و باعث جلب اعتماد مردم شد.

 

وی بابیان اینکه بیش از شش میلیارد مساعدت‌های مالی خیرین به آموزش‌وپرورش صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم بیش از هشت هزار مترمربع به فضاهای آموزشی شهرستان خلیل‌آباد افزوده شد.

 

فرماندار خلیل‌آباد از ارتقاء آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در حوزه فعالیت‌های قرآنی از گروه سه به گروه دو استان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 85 درصد از مدارس شهرستان به سیستم گرمایش مطبوع مجهز شده‌اند و تا پایان سال به صد در صد می‌رسد.

 

وی بابیان اینکه شش پروژه آموزشی نیمه‌تمام در دولت یازدهم نیز با مساعدت خیرین تکمیل شد، اذعان کرد: ساخت 7 پروژه آموزشی در دست اقدام است و 2 آموزشگاه در هفته آینده و 5 پروژه آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

شاکری با تأکید بر اینکه حس همدلی، تعامل و مدیریت عالمانه نیز از عوامل موفقیت‌ آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد بوده است، عنوان کرد: در سطح شهرستان وحدت و همدلی حکم‌فرما است.

 

وی در پایان به تشکیل پارلمان زنان و خانواده در خلیل‌آباد اشاره کرد و گفت: تشکیل پارلمان زنان و خانواده نیز در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها در همه حوزه‌ها کارگشا خواهد بود.

 

انتهای پیام /

نظر شما