شناسهٔ خبر: 21540482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس دفتر رییس جمهوری:

ترامپ به ملت های عضو سازمان ملل و حتی به شعور و شان ملت خود اهانت کرد

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا فقط تهدید نکرد، به ملت های عضو سازمان ملل و حتی به شعور و شان ملت خود اهانت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمود واعظی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: رسانه های محتلف جهان هنوز تحت تاثیر دو سخنرانی از مجموعه سخنرانی روسای کشورها در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل هستند.
واعظی تاکید کرد: دوگانه نفرت، تهدید، جهل و سبک مغزی رئیس جمهوری جدید آمریکا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یادآور ادبیات گانگستری و بازگشت به قبل از قرن بیستم است؛ با مهر، صلح، حکمت و اعتدال ایرانی که حسن روحانی رییس جمهوری به نمایش گذاشت.
وی افزود: ترامپ گفت اگر لازم باشد کره شمالی را با خاک یکسان می کند؛ روحانی نیز منادی صلح در منطقه و جهان شد و البته گفت 'نه تهدید می کنیم و نه تهدید می پذیریم'.
رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: ترامپ گفت آمریکا در اولویت نخست است؛ رئیس جمهور ایران گفت 'امروز صلح و امنیت و توسعه جهانی در هم تنیده است'. ترامپ از 700 میلیارد دلار افزایش هزینه نظامی گفت و روحانی گفت 'صلح زیباست و سلاح های مرگ آفرین زیبا نیست'.
واعظی خاطر نشان کرد: ترامپ فقط تهدید نکرد، به ملت های عضو سازمان ملل و حتی شعور و شان ملت خود اهانت کرد. او به اذعان خود آمریکایی ها، اصول قانون اساسی و ارزش های ادعایی این کشور را زیر پا گذاشت و به خوبی به دنیا نشان داد که رئیس جمهور کدام کشور جهان امروز و معنای دمکراسی را بهتر می فهمد.
سیام**1751 **تنظیم: خسرو محمدی*انتشار:امیرکاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما