شناسهٔ خبر: 21540450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس آموزش و پرورش نیشابور خبر داد:

اولین مدرسه در سطح کشور توسط فروش کاغذ باطله ساخته شد

رئیس آموزش و پرورش نیشابور از ساخت اولین مدرسه در این شهرستان از طریق فروش کاغذ باطله خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، سید جواد قوامی نژاد در مراسم افتتاحیه اولین مدرسه ساخته شده از طریق فورش کاغذ باطله گفت: ساخت مدرسه از محل فروش کاغذ باطله ها در نیشابور برای اولین بار در کشور صورت می گیرد، حدود یک تن درب بطری توسط دانش آموزان جمع آوری و با پول آن برای دانش آموزان معلول نیازمند ولیچر خریداری شده است و می شود از فضای موجود به نفع کشور استفاده کرد.

 

وی افزود: ساخت هر متر مربع مدرسه حدود یک میلیون تومان هزینه دارد و در حال حاضر  32 هزار مترمربع به بهره برداری رسیده است و حدود چهار هزار متر مربع دیگر آن تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

قوامی نژاد گفت: با ساختن این مدرسه از طریق فروش کاغذ باطله می خواهیم راه درست خیر را به دانش آموزان نشان دهیم، اگر در نیشابور دانش آموزان تنها ماهی هزار تومان به فرایند مدرسه سازی کمک کنند در طول سال حدود بیست مدرسه خواهیم ساخت.

 

وی بیان کرد: شعار سال جاری ما تحقق عدالت و کیفیت در سایه برنامه ریزی است و به این شعار پای بند هستیم، با ساختن این مدرسه نشان دادیم که دانش آموزان ما چه کارهای بزرگی را می توانند انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما