شناسهٔ خبر: 21540438 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

تريبون

صاحب‌خبر -

 تصميم‌گيري درباره افزايش قيمت 3 فرآورده پرمصرف لبني در ستاد تنظيم بازار

دبير انجمن صنايع لبني، گفت: سازمان حمايت بررسي‌هاي کارشناسي سه قلم از محصولات لبني را به پايان رسانده و اين هفته پس از جلسه با کارخانجات لبني اين قيمت‌ها براي تأييد نهايي به ستاد تنظيم بازار مي‌رود.

رضا باکري در گفت‌وگو با ايرنا، در مورد آخرين وضعيت افزايش قيمت سه قلم از محصولات اصلي لبني که در سازمان حمايت طي 6 ماه اخير در دست بررسي است، گفت: کارهاي کارشناسي تغييرات قيمت در اين سازمان آماده شده و در اين هفته جلسه‌اي با کارخانجات لبني، سازمان حمايت و انجمن صنايع لبني برگزار مي‌شود تا نتايج در اختيار کارخانجات قرار گيرد و پس از تعيين نهايي موضوع به ستاد تنظيم بازار ارجاع داده شود.

وي تصريح کرد: از آنجايي که مسئوليت تعيين قيمت نهايي شير، ماست و پنير در اختيار ستاد تنظيم بازار کشور قرار دارد، بايد براي تأييد قيمت نهايي موافقت اين ستاد اعمال شود.

مهلت 15روزه ارائه اظهارنامه ماليات ارزش افزوده فصل تابستان

موديان ماليات بر ارزش افزوده با پايان يافتن فصل تابستان و براساس قانون، 15 روز فرصت دارند تا اظهارنامه‌ مالياتي خود را تسليم کنند.

به گزارش فارس، بر اساس قانون از اول تا 15مهرماه مهلت ارائه اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده فصل تابستان 1396 خواهد بود.

بر اين اساس مؤديان نظام ماليات بر ارزش افزوده حداکثر پس از پايان هر فصل، 15 روز فرصت دارند، اظهارنامه‌هاي مالياتي خود را از طريق سايت عمليات الکترونيکي ماليات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir ارائه و ماليات و عوارض ابرازي را پرداخت کنند.

بر اين اساس ادارات کل امور مالياتي آمادگي دارند، تا خدمات لازم را به مؤديان ارائه کنند. همچنين طبق قانون، مؤديان مالياتي به‌منظور برخورداري از هرگونه تسهيلات قانوني و جلوگيري از تعلق جرائم مالياتي بايد نسبت به تسليم اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده در موعد مقرر اقدام کنند.

نظر شما