شناسهٔ خبر: 21540204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه؛

دانشگاه کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب می شود

دانشگاه به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و همچنین کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب شده و در این راستا بر یکایک اعضای جامعه دانشگاهی فرض است که با ایجاد فضایی همراه با نشاط، در مسیر جامعه دانش‌بنیان و هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط دانشگاه تلاش نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چشم نیوز، رییس دانشگاه رازی  در پیامی  تقارن هفته دفاع مقدس با بهار دانش و تعلیم و تربیت و حماسه سرخ حسینی را گرامی داشت و آغاز سال تحصیلی جدید را به همۀ دانشگاهیان عزیز، اعضای محترم هیئت‌علمی، کارکنان خدوم و شریف و دانشجویان گرامی، بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک گفت.

 

دکتر محمد ابراهیم آل آقا، رییس دانشگاه رازی  اظهار داشت:  امیدوارم در طول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ، دانشجویان عزیز با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه رازی، با برنامه ریزی مناسب از تمامی ظرفیت ها جهت ارتقاء توان علمی و دستیابی به مهارت های حرفه ای استفاده نمایند.

 

دکتر اعلمی آل آقا بیان داشت : از دانشجویان عزیز انتظار دارم همواره قدردان زحمات تمامی کسانی باشید که در جهت دستیابی شما به قله های علم و دانش تلاش می کنند. 

 

وی  تصریح کرد: دانشگاه به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و همچنین کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه محسوب شده و در این راستا بر یکایک اعضای جامعه دانشگاهی فرض است که با ایجاد فضایی همراه با نشاط، در مسیر جامعه دانش‌بنیان و هم راستا با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط دانشگاه تلاش نمایند.

 

اعلمی آل آقا خاطرنشان کرد: امیدوارم این شروع جدید، با اهداف و انگیزه‌های بزرگ، نشاط و پویایی و همراهی و همدلی قرین باشد و در پایان سال، به ارتقاء و تعالی هرچه بیشتر دانشگاه رازی در همه ابعاد بیانجامد.

نظر شما