شناسهٔ خبر: 21539303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معلم ها با دانش آموزان مهربان باشند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند گفت: معلمان باید با مهربانی و سعه صدر به نسل آینده دانش بیاموزند و آنان را برای برعهده گرفتن مسئولیت ها آماده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین کاظمی مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند با تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم، افزود: تقارن این دو مناسبت مهم با بازگشایی مدارس، سرآغازی برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، ولایتمداری و اخلاق مداری است که معلمان باید به آن توجه نمایند.
کاظمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای فرهنگی ودانش آموز، گفت: شهدا آموزگاران اجتماع هستند که به ما راه سعادت را می آموزند و ما امروز هر چه داریم به واسطه ایثار، فداکاری و جان فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند تصریح کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) است و مکتب این امام همام، مکتب و دانشگاهی انسان ساز است که باید از آن برای تربیت اسلامی نسل آینده بهره گرفت.

وی گفت: دانش آموزان باید اباعبدالله حسین(ع) که آموزگار شهامت و شهادت است را اسوه و الگوی زندگی اسلامی، قرار دهند.

حسین کاظمی خطاب به دانش آموزان افزود: بهترین قدردانی از شهدا، ادامه دادن راهشان است و این امر برای شما نوجوانان، دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی که سرنوشت مملکت در دستانتان خواهد بود، بسیار مهم است.

انتهای پیام/ی

معلم ها سعه صدر داشته باشند

نظر شما