شناسهٔ خبر: 21538283 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تاکید استاندار البرز بر پیگیری مسائل اساسی استان

به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی در نشست شورای اداری استان البرز که عصر شنبه برگزار شد ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک بازگشایی مدارس افزود: باید به حل مشکلات

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی در نشست شورای اداری استان البرز که عصر شنبه برگزار شد ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک بازگشایی مدارس افزود: باید به حل مشکلات درنششت های اداری استان پرداخته شود.
وی ادامه داد: رویکرد دولت تدبیر و امید با آرامشی که فراهم کرده و تذکرات مقام معظم رهبری باید در دستور و مبنای کار قرار گیرد و به صورت مستمر شاخص ها در بخش های مختلف بیان و مقایسه شود.
وی افزود: ما به مدیران قاطع، پاکدست و امین نیاز داریم و به تجارب آنها ارج خواهیم نهاد ضمن آنکه تکریم ارباب رجوع به لحاظ دینی و شرعی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.
استاندار البرز با بیان اینکه دستان تولیدکنندگانی که اشتغال ایجاد می کنند را به گرمی می فشاریم اضافه کرد: سال هایی که مزین شده به اقتصاد مقاومتی به طور حتم جای نگرانی داشته که طی سنوات اخیر مورد تاکید بوده است.
وی گفت: از دستگاه های نظارتی انتظار می رود که برای بهره برداری از تسهیلات تولید اقدام لازم به عمل آورند.
نجفی افزود: رتبه 29 ایجاد فضای کسب و کار برای البرز با چنین ظرفیت هایی برازنده نیست و در بخش های مختلف فرصت های مغتنمی داریم که باید به نحو مطلوب بهره برداری شود.
وی خاطرنشان کرد: دولت فضایی را در استان البرز و کشور فراهم کرده که باید از این فرصت با همدلی و همراهی استفاده کرد همچنین دیدار و سرکشی خانواده معظم شهدا از وظایف مدیران و آحاد جامعه است.
استاندار البرز باتاکید بر لزوم رعایت نظم و حضور به موقع در محل کار توسط مدیران ارشد گفت: جلسات استان بعد از ساعت اداری برگزار شود که ارباب رجوع پشت در اتاق مدیران معطل نمانند.
وی افزود: سرکشی شهرستانی و میدانی باید جزو برنامه های اصلی مدیران باشد و تصمیم گیری های مهم در این بازدید ها گرفته شود.
نجفی ادامه داد: کارگروه های سازمان های برنامه ریزی و سایر حوزه ها به صورت تخصصی فعال شوند و موارد را ریشه یابی کرده و راهکار ارائه دهند.
وی گفت: مدیرانی که با اندیشه های مختلف برنامه های دولت را باور دارند و در قالب نگاه اعتدالی می توانند یاری رسان باشند باید در بخش های مختلف بکارگیری شوند.
استاندار البرز افزود: مدیران از حاشیه بپرهیزند و به برنامه های خود پرداخته و بر رفع موانع تمرکز کنند، ضرورت دارد به مشکلات مردم رسیدگی شده و در این رابطه اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد.
وی اضافه کرد: باید شورای گفتگو فعال شود و اتاق بازرگانی استان ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال محسوب می شود.
نجفی گفت: فضای امن استان باید با همراهی تمامی دستگاه های مربوطه تقویت شود و همچنین در بخش راه ها مذاکراتی صورت گرفته که آزادراه در اسرع وقت تکمیل شود.
وی افزود: زیباسازی ورودی شهرها به جد در دستور کار قرار گیرد چراکه شهرهای البرز باید سرسبز تر باشد و سرانه فضای سبز استان قابل قبول نیست.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: باید بستر اقامت طولانی مدت مسافران در البرز فراهم شود چراکه نیم درصد راه ها و 18 درصد ترافیک کشور را درالبرز داریم و20 هزار خودرو سنگین که از استان می گذرد به آلودگی هوای استان می افزاید.
وی گفت: از مدیران استان انتظار می رود پیگیری ویژه ای در خصوص دریافت اعتبارات ملی باشند و وزرا به البرز مراجعه کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و موانع قرار گیرند.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

نظر شما