شناسهٔ خبر: 21537739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

وحید جلیلی: معتمدآریا از سالم ترین نیرو های سینماست

جلیلی درباره امکان برقرار شدن گفت وگو میان طیف های مختلف سینمایی، نه در ژاپن بلکه در ایران، هم گفته است: «فراتر از بازی های ژورنالیستی و پاپاراتزی های سیاسی، در واقعیت خیلی از این مرزبندی هایی که بعضی دوست دارند درباره اش جنجال کنند وجود خارجی ندارد. یکی از مهم ترین فیلم ها و درخشان ترین بازی های خانم معتمد آریا در فیلم «گیلانه» است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598 به تازگی هم روزنامه تماشاگران امروز، در گفت وگویی با وحید جلیلی، از او درباره این تصویر پرسروصدا پرسیده است. او در این گفت وگو حرف هایی خواندنی زده که می تواند تصورات بسیاری از ما را از خط کشی های معمول سیاسی در فضای سینما، به هم بریزد. او در پاسخ به سوالی درباره نظرش درمورد فاطمه معتمد آریا، پیش و پس از سفر به ژاپن گفته است: «نظر من قبل و بعد از سفر به  ژاپن فرقی نکرده. قبلش هم نظر من نسبت به ایشان مثبت بود و هنوز هم هست.»


جلیلی درباره امکان برقرار شدن گفت وگو میان طیف های مختلف سینمایی، نه در ژاپن بلکه در ایران، هم گفته است: «فراتر از بازی های ژورنالیستی و پاپاراتزی های سیاسی، در واقعیت خیلی از این مرزبندی هایی که بعضی دوست دارند درباره اش جنجال کنند وجود خارجی ندارد. یکی از مهم ترین فیلم ها و درخشان ترین بازی های خانم معتمد آریا در فیلم «گیلانه» است.

10 سال پیش زمانی که سوره بودم، مفصل به «گیلانه» پرداختیم و با خانم رخشان بنی اعتماد میزگرد داشتیم که چاپ شده است. یعنی وقتی که به واقعیت نگاه می کنید می بینید که فراتر از بازی های ژورنالیستی سخیف و پیش پاافتاده اگر بر اساس اطلاعات واقعی و منصفانه بخواهید نگاه کنید بسیاری از این کار های ژورنالیستی، بازی سیاسی است.»

او همچنین معتمد آریا را یکی از سالم ترین نیرو های سینمای ایران خوانده و درباره او گفته است: «خانم معتمدآریا کسی است که «گیلانه» و «مهر مادری» و «روسری آبی» را بازی کرده و کسی است که یکی از سالم ترین نیرو های سینمای ایران از لحاظ خانوادگی و خوش نامی است.»

نظر شما