شناسهٔ خبر: 21536481 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

کشورهای مدعی ابرقدرتی به اقتدار ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز معترفند

- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار نظامی ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز غیرقابل انکار است و امریکا و دیگر کشورهای مدعی ابرقدرتی نیز بارها به این موضوع اعتراف کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی در مراسم نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شجره طیبه که به صورت نمادین در مدرسه امام حسین (ع) بندرعباس برگزار شد افزود: هر اشتباهی از سوی دشمنان در خلیج فارس و تنگه هرمز منجر به اسارت آنان در قدرت جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تقارن آغاز تعلیم و تربیت و هفته اول محرم که به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، فرصت مناسبی است تا بار دیگر هدف نهایی و اصلی تعلیم و تربیت واکاوی شود.

سردار فدوی ادامه داد: معروف شامل تمام اعمالی می شود که انسان را به بهشت و قرب الهی رهنمون می کند و منکر تمام کارهایی است که انسان را از رسیدن به بهشت باز می دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به مدارس نامگذاری شده به نام شجره طیبه خاطرنشان کرد:این نام علاوه بر آن که خاستگاهی قرآنی دارد، به ریشه ای بودن تعلیم و تربیت اشاره دارد که موجب به بار نشستن معرفت الهی در افراد می‌شود.

در سال تحصیلی96- 97 ، 10 دبستان و دبیرستان پسرانه و دخترانه و پیش دبستانی مستقل به همراه 6مهد قرآنی و چهار شیرخوارگاه در بندرعباس زیرپوشش نیروی دریایی سپاه هستند.

در مجموع یکهزار و 590 دانش آموز، نوآموز و شیرخوار از امکانات آموزشی و تربیتی این مراکز استفاده می کنند.

نظر شما